All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Discursive Construction of Czech National Identity in Times of Crisis

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26482789%3A_____%2F22%3A10152491" target="_blank" >RIV/26482789:_____/22:10152491 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Diskurzivní konstrukce české národní identity v době krize

  • Original language description

    Tato studie zkoumá diskurz vybraných celostátních českých zpravodajských médií v průběhu první vlny koronavirové krize. Cílem je analyzovat diskurzivní strategie používané českými zpravodajskými médii ke konstrukci české národní identity a ukázat, jaké charakteristiky jsou přisuzovány národní skupině &quot;my&quot; prostřednictvím mediálního diskurzu. Za použití analýzy konstruktivních a destruktivních strategií v mediálním diskurzu české národní identity zjišťujeme, jaké stereotypní charakteristiky média přidělují národní skupině &quot;my&quot; a jak se tato skupina v souvislosti s koronavirovou krizí optikou analyzovaných médií proměnila.

  • Czech name

    Diskurzivní konstrukce české národní identity v době krize

  • Czech description

    Tato studie zkoumá diskurz vybraných celostátních českých zpravodajských médií v průběhu první vlny koronavirové krize. Cílem je analyzovat diskurzivní strategie používané českými zpravodajskými médii ke konstrukci české národní identity a ukázat, jaké charakteristiky jsou přisuzovány národní skupině &quot;my&quot; prostřednictvím mediálního diskurzu. Za použití analýzy konstruktivních a destruktivních strategií v mediálním diskurzu české národní identity zjišťujeme, jaké stereotypní charakteristiky média přidělují národní skupině &quot;my&quot; a jak se tato skupina v souvislosti s koronavirovou krizí optikou analyzovaných médií proměnila.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50802 - Media and socio-cultural communication

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů