THE ROLE OF DIGITAL MEDIA IN EDUCATION AND THE SOCIAL TRANSFORMATION OF THE DEMOCRATIC REPUBLIC OF THE CONGO
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26482789%3A_____%2F22%3A10152492" target="_blank" >RIV/26482789:_____/22:10152492 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.jtie.upol.cz/pdfs/jti/2022/01/06.pdf" target="_blank" >https://www.jtie.upol.cz/pdfs/jti/2022/01/06.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2022.005" target="_blank" >10.5507/jtie.2022.005</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
ROLE DIGITÁLNÍCH MÉDIÍ VE VZDĚLÁVÁNÍ A V SOCIÁLNÍ PŘEMĚNĚ DEMOKRATICKÉ REPUBLIKY KONGO
Original language description
Text se zabývá tématem vzdělávacího sektoru v Demokratické republice Kongo (DRK) a mírou implementace digitálních technologií do školního vzdělávání. Cílem je analyzovat vládní opatření DRK, která byla přijata v souvislosti s globálním rozšířením digitálních technologií a která vedla k restrukturalizaci vzdělávacího sektoru. Podstatnou roli tomuto tématu připisují internetové technologie přinášející kulturní a globální proměny. Investování do informačních a komunikačních technologií (ICT) vyžaduje značný kapitál, vizi a politickou vůli vládních úředníků. Závěrečná část vyhodnocuje zda kroky vlády přispívají k rozvoji vzdělávacího systému prostřednictvím ICT a zda umožňují ekonomický růst společnosti, a tím i sociální transformaci státu.
Czech name
ROLE DIGITÁLNÍCH MÉDIÍ VE VZDĚLÁVÁNÍ A V SOCIÁLNÍ PŘEMĚNĚ DEMOKRATICKÉ REPUBLIKY KONGO
Czech description
Text se zabývá tématem vzdělávacího sektoru v Demokratické republice Kongo (DRK) a mírou implementace digitálních technologií do školního vzdělávání. Cílem je analyzovat vládní opatření DRK, která byla přijata v souvislosti s globálním rozšířením digitálních technologií a která vedla k restrukturalizaci vzdělávacího sektoru. Podstatnou roli tomuto tématu připisují internetové technologie přinášející kulturní a globální proměny. Investování do informačních a komunikačních technologií (ICT) vyžaduje značný kapitál, vizi a politickou vůli vládních úředníků. Závěrečná část vyhodnocuje zda kroky vlády přispívají k rozvoji vzdělávacího systému prostřednictvím ICT a zda umožňují ekonomický růst společnosti, a tím i sociální transformaci státu.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50802 - Media and socio-cultural communication
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
14
Issue of the periodical within the volume
1/2022
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
20
Pages from-to
81-100
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—