THE APPLICATION OF SCORING-MODEL FOR NEW SUPPLIERS' EVALUATION
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26867184%3A_____%2F12%3A00002" target="_blank" >RIV/26867184:_____/12:00002 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Aplikace scoring-modelů pro hodnocení nových dodavatelů
Original language description
V dnešní době stále větší pozornost je věnována flexibilitě, pružnosti dodavatelského řetězce. Nezbytnou součástí budování pevného a zároveň flexibilního dodavatelského řetězce je vytváření a udržování úzké spolupráce s dodavatelem v prvním stupni. Postavení zákazníků ve vztahu je ovlivněna hospodářskou soutěží na trhu dodávek, přičemž často velikost a konzistenci strategickým cílů podniků. Tento článek proto autoři věnovali pozornost hodnocení dodavatelů nových (potenciální) v prvním stupni. Výzkum jezaměřen především pro malé a střední podniky. Cílem tohoto článku je příklad aplikace MCE (metoda komplexního hodnocení, bodování modelu) pro volbu nového dodavatele v první fázi. Prezentace aplikace MCE bude prezentována jako jedna ilustrativní případová studie. V článku "Univerzální hodnocení nových dodavatelů pro malé a střední podniky" od autorů Sutormina, E., Jurová, M. [l] lze nalézt teoretický popis této metodiky. Údaje uváděné v tomto článku jsou skutečné. Společnost si přála zůs
Czech name
Aplikace scoring-modelů pro hodnocení nových dodavatelů
Czech description
V dnešní době stále větší pozornost je věnována flexibilitě, pružnosti dodavatelského řetězce. Nezbytnou součástí budování pevného a zároveň flexibilního dodavatelského řetězce je vytváření a udržování úzké spolupráce s dodavatelem v prvním stupni. Postavení zákazníků ve vztahu je ovlivněna hospodářskou soutěží na trhu dodávek, přičemž často velikost a konzistenci strategickým cílů podniků. Tento článek proto autoři věnovali pozornost hodnocení dodavatelů nových (potenciální) v prvním stupni. Výzkum jezaměřen především pro malé a střední podniky. Cílem tohoto článku je příklad aplikace MCE (metoda komplexního hodnocení, bodování modelu) pro volbu nového dodavatele v první fázi. Prezentace aplikace MCE bude prezentována jako jedna ilustrativní případová studie. V článku "Univerzální hodnocení nových dodavatelů pro malé a střední podniky" od autorů Sutormina, E., Jurová, M. [l] lze nalézt teoretický popis této metodiky. Údaje uváděné v tomto článku jsou skutečné. Společnost si přála zůs
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GAP403%2F12%2F1811" target="_blank" >GAP403/12/1811: Unconventional Managerial's Decision-Making Methods Development in Enterprise Economics and Public Economy</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Scientific Papers of the University of Pardubice
ISSN
1211-555X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
19
Issue of the periodical within the volume
25
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
11
Pages from-to
79-89
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—