Special Education in Practice (comprehensive care for children with learnign disabilities and behavioral disorders)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27132781%3A_____%2F12%3A%230000042" target="_blank" >RIV/27132781:_____/12:#0000042 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Speciální pedagogika v praxi (komplexní péče o děti s SPUCH)
Original language description
Nabízená publikace si klade za cíl seznámit čtenáře s možnostmi využití různých nápravných, terapeutických a relaxačních metod při práci s dětmi se specifickými poruchami učení a chování. Východiskem pro výběr vhodných postupů a metod je rozbor základních příčin vzniku těchto obtíží a výčet hlavních symptomů poruch učení a chování. Vzhledem k těmto symptomům nabízejí autorky široké spektrum reedukačních a terapeutických postupů, které se zaměřují na různé oblasti práce s daným dítětem. Významné místo jevěnováno komunikaci, a to zejména mezi rodiči a učiteli, neboť zde lze často nalézt prvopočátek nedorozumění týkající se cílů edukační a reedukační péče o dítě. Vymezení základních edukačních kategorií a jejich pojímání subjekty v edukačním procesu považují autorky za velmi podstatný faktor v péči o děti s SPUCH. Zvláštní význam má v textu část, jež se zabývá relaxačními technikami a možnostmi masáží. Autorky se zaměřením textu snaží upozornit budoucí vychovatele a pedagogy na problemat
Czech name
Speciální pedagogika v praxi (komplexní péče o děti s SPUCH)
Czech description
Nabízená publikace si klade za cíl seznámit čtenáře s možnostmi využití různých nápravných, terapeutických a relaxačních metod při práci s dětmi se specifickými poruchami učení a chování. Východiskem pro výběr vhodných postupů a metod je rozbor základních příčin vzniku těchto obtíží a výčet hlavních symptomů poruch učení a chování. Vzhledem k těmto symptomům nabízejí autorky široké spektrum reedukačních a terapeutických postupů, které se zaměřují na různé oblasti práce s daným dítětem. Významné místo jevěnováno komunikaci, a to zejména mezi rodiči a učiteli, neboť zde lze často nalézt prvopočátek nedorozumění týkající se cílů edukační a reedukační péče o dítě. Vymezení základních edukačních kategorií a jejich pojímání subjekty v edukačním procesu považují autorky za velmi podstatný faktor v péči o děti s SPUCH. Zvláštní význam má v textu část, jež se zabývá relaxačními technikami a možnostmi masáží. Autorky se zaměřením textu snaží upozornit budoucí vychovatele a pedagogy na problemat
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-247-4369-1
Number of pages
248
Publisher name
Grada Publishing
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—