All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Special Education in Practice (comprehensive care for children with learnign disabilities and behavioral disorders)

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27132781%3A_____%2F12%3A%230000042" target="_blank" >RIV/27132781:_____/12:#0000042 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Speciální pedagogika v praxi (komplexní péče o děti s SPUCH)

  • Original language description

    Nabízená publikace si klade za cíl seznámit čtenáře s možnostmi využití různých nápravných, terapeutických a relaxačních metod při práci s dětmi se specifickými poruchami učení a chování. Východiskem pro výběr vhodných postupů a metod je rozbor základních příčin vzniku těchto obtíží a výčet hlavních symptomů poruch učení a chování. Vzhledem k těmto symptomům nabízejí autorky široké spektrum reedukačních a terapeutických postupů, které se zaměřují na různé oblasti práce s daným dítětem. Významné místo jevěnováno komunikaci, a to zejména mezi rodiči a učiteli, neboť zde lze často nalézt prvopočátek nedorozumění týkající se cílů edukační a reedukační péče o dítě. Vymezení základních edukačních kategorií a jejich pojímání subjekty v edukačním procesu považují autorky za velmi podstatný faktor v péči o děti s SPUCH. Zvláštní význam má v textu část, jež se zabývá relaxačními technikami a možnostmi masáží. Autorky se zaměřením textu snaží upozornit budoucí vychovatele a pedagogy na problemat

  • Czech name

    Speciální pedagogika v praxi (komplexní péče o děti s SPUCH)

  • Czech description

    Nabízená publikace si klade za cíl seznámit čtenáře s možnostmi využití různých nápravných, terapeutických a relaxačních metod při práci s dětmi se specifickými poruchami učení a chování. Východiskem pro výběr vhodných postupů a metod je rozbor základních příčin vzniku těchto obtíží a výčet hlavních symptomů poruch učení a chování. Vzhledem k těmto symptomům nabízejí autorky široké spektrum reedukačních a terapeutických postupů, které se zaměřují na různé oblasti práce s daným dítětem. Významné místo jevěnováno komunikaci, a to zejména mezi rodiči a učiteli, neboť zde lze často nalézt prvopočátek nedorozumění týkající se cílů edukační a reedukační péče o dítě. Vymezení základních edukačních kategorií a jejich pojímání subjekty v edukačním procesu považují autorky za velmi podstatný faktor v péči o děti s SPUCH. Zvláštní význam má v textu část, jež se zabývá relaxačními technikami a možnostmi masáží. Autorky se zaměřením textu snaží upozornit budoucí vychovatele a pedagogy na problemat

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-247-4369-1

  • Number of pages

    248

  • Publisher name

    Grada Publishing

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book