All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

THE DIAGNOSTICS OF ERRORS AND MISTAKES AS ONE OF THE EDUCATIONAL PROGRAMS MISSING IN THE RANGE OF PEDAGOGUES´ FURTHER EDUCATION PROGRAMS OFFER

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27132781%3A_____%2F12%3A%230000060" target="_blank" >RIV/27132781:_____/12:#0000060 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    ABSENCE VZDĚLÁVACÍCH PROGRAMŮ ZAMĚŘENÝCH NA DIAGNOSTIKU CHYBY VE STRUKTUŘE NABÍDEK V OBLASTI DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ PEDAGOGICKÝCH PRACOVNÍKŮ

  • Original language description

    Celoživotní vzdělávání pedagogů tvoří nepostradatelnou součást jejich profesního i osobního růstu. Je proto nezbytné, aby struktura nabídek seminářů v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků reflektovala potřeby praxe. Při podrobné analýze nabídek různých institucí dalšího vzdělávání však zjišťujeme nedostatky v jejich obsahovém zaměření, chybí semináře zaměřené na diagnostické postupy v práci učitele, zejména na způsob práce s chybou žáka, na podporu práce s individuálními vzdělávacími plány.Minimálně jsou v nabídkách semináře věnované aktivizačním metodám a projektové výuce. Příspěvek se věnuje analýze struktury vzdělávacích nabídek a poukazuje na význam vedení současných učitelů ke kvalitní práci s chybou žáka jako jedné z významných diagnostických metod v péči o žáka.

  • Czech name

    ABSENCE VZDĚLÁVACÍCH PROGRAMŮ ZAMĚŘENÝCH NA DIAGNOSTIKU CHYBY VE STRUKTUŘE NABÍDEK V OBLASTI DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ PEDAGOGICKÝCH PRACOVNÍKŮ

  • Czech description

    Celoživotní vzdělávání pedagogů tvoří nepostradatelnou součást jejich profesního i osobního růstu. Je proto nezbytné, aby struktura nabídek seminářů v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků reflektovala potřeby praxe. Při podrobné analýze nabídek různých institucí dalšího vzdělávání však zjišťujeme nedostatky v jejich obsahovém zaměření, chybí semináře zaměřené na diagnostické postupy v práci učitele, zejména na způsob práce s chybou žáka, na podporu práce s individuálními vzdělávacími plány.Minimálně jsou v nabídkách semináře věnované aktivizačním metodám a projektové výuce. Příspěvek se věnuje analýze struktury vzdělávacích nabídek a poukazuje na význam vedení současných učitelů ke kvalitní práci s chybou žáka jako jedné z významných diagnostických metod v péči o žáka.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Celoživotní vzdělávání v podmínkách EU

  • ISBN

    978-80-210-5872-9

  • Number of pages of the result

    8

  • Pages from-to

    93-101

  • Number of pages of the book

    279

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter