THE DIAGNOSTICS OF ERRORS AND MISTAKES AS ONE OF THE EDUCATIONAL PROGRAMS MISSING IN THE RANGE OF PEDAGOGUES´ FURTHER EDUCATION PROGRAMS OFFER
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27132781%3A_____%2F12%3A%230000060" target="_blank" >RIV/27132781:_____/12:#0000060 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
ABSENCE VZDĚLÁVACÍCH PROGRAMŮ ZAMĚŘENÝCH NA DIAGNOSTIKU CHYBY VE STRUKTUŘE NABÍDEK V OBLASTI DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ PEDAGOGICKÝCH PRACOVNÍKŮ
Original language description
Celoživotní vzdělávání pedagogů tvoří nepostradatelnou součást jejich profesního i osobního růstu. Je proto nezbytné, aby struktura nabídek seminářů v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků reflektovala potřeby praxe. Při podrobné analýze nabídek různých institucí dalšího vzdělávání však zjišťujeme nedostatky v jejich obsahovém zaměření, chybí semináře zaměřené na diagnostické postupy v práci učitele, zejména na způsob práce s chybou žáka, na podporu práce s individuálními vzdělávacími plány.Minimálně jsou v nabídkách semináře věnované aktivizačním metodám a projektové výuce. Příspěvek se věnuje analýze struktury vzdělávacích nabídek a poukazuje na význam vedení současných učitelů ke kvalitní práci s chybou žáka jako jedné z významných diagnostických metod v péči o žáka.
Czech name
ABSENCE VZDĚLÁVACÍCH PROGRAMŮ ZAMĚŘENÝCH NA DIAGNOSTIKU CHYBY VE STRUKTUŘE NABÍDEK V OBLASTI DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ PEDAGOGICKÝCH PRACOVNÍKŮ
Czech description
Celoživotní vzdělávání pedagogů tvoří nepostradatelnou součást jejich profesního i osobního růstu. Je proto nezbytné, aby struktura nabídek seminářů v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků reflektovala potřeby praxe. Při podrobné analýze nabídek různých institucí dalšího vzdělávání však zjišťujeme nedostatky v jejich obsahovém zaměření, chybí semináře zaměřené na diagnostické postupy v práci učitele, zejména na způsob práce s chybou žáka, na podporu práce s individuálními vzdělávacími plány.Minimálně jsou v nabídkách semináře věnované aktivizačním metodám a projektové výuce. Příspěvek se věnuje analýze struktury vzdělávacích nabídek a poukazuje na význam vedení současných učitelů ke kvalitní práci s chybou žáka jako jedné z významných diagnostických metod v péči o žáka.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Celoživotní vzdělávání v podmínkách EU
ISBN
978-80-210-5872-9
Number of pages of the result
8
Pages from-to
93-101
Number of pages of the book
279
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—