All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Economy in media and confidence in economy

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27266150%3A_____%2F12%3A%230000045" target="_blank" >RIV/27266150:_____/12:#0000045 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Prezentace stavu ekonomiky v médiích a důvěra v ekonomiku

  • Original language description

    Důvěra v ekonomiku se běžně zkoumá měkkými přístupy, ale výzkumný orgán nedisponuje přesnými údaji, ale verbálně vyjádřenými odpověďmi, které se týkají hospodářského přehledu respondentů. Předmětem teorie nastolování agendy je vliv mediální agendy na agendu veřejnou. Ekonomické zpravodajství je běžnou součástí zpravodajského pořadu. Podávání zpráv o makro ekonomice stejně jako mikroekonomice (velkého podniku) je na denním programu. Proto je cílem tohoto článku potvrdit nebo vyvrátit platnost teorie nastolení agendy ve vztahu české ekonomiky a podávání zpráv o českých médiích. Srovnávání bylo založeno na údajích o intenzitě pokrytí makroekonomie v r. 2007 - 2011 a výsledky výzkumu o důvěře v českém hospodářství. V úvahu byla brána rovněž zpráva o mikroekonomii. Program nastavení teorie byl prokázán. Z hlediska makroekonomie zpráv a rovněž zpráv mikroekonomie byly prokázány stejně, zejména vezmeme-li v úvahu zprávy o (ne)zaměstnanosti - propouštění, rušení nebo restrukturalizace.

  • Czech name

    Prezentace stavu ekonomiky v médiích a důvěra v ekonomiku

  • Czech description

    Důvěra v ekonomiku se běžně zkoumá měkkými přístupy, ale výzkumný orgán nedisponuje přesnými údaji, ale verbálně vyjádřenými odpověďmi, které se týkají hospodářského přehledu respondentů. Předmětem teorie nastolování agendy je vliv mediální agendy na agendu veřejnou. Ekonomické zpravodajství je běžnou součástí zpravodajského pořadu. Podávání zpráv o makro ekonomice stejně jako mikroekonomice (velkého podniku) je na denním programu. Proto je cílem tohoto článku potvrdit nebo vyvrátit platnost teorie nastolení agendy ve vztahu české ekonomiky a podávání zpráv o českých médiích. Srovnávání bylo založeno na údajích o intenzitě pokrytí makroekonomie v r. 2007 - 2011 a výsledky výzkumu o důvěře v českém hospodářství. V úvahu byla brána rovněž zpráva o mikroekonomii. Program nastavení teorie byl prokázán. Z hlediska makroekonomie zpráv a rovněž zpráv mikroekonomie byly prokázány stejně, zejména vezmeme-li v úvahu zprávy o (ne)zaměstnanosti - propouštění, rušení nebo restrukturalizace.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů