All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Code of Conduct in Retail

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F17%3AN0000002" target="_blank" >RIV/29142890:_____/17:N0000002 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.mins.sk/wp-content/uploads/2017/10/MSI_v12_iss3.pdf" target="_blank" >https://www.mins.sk/wp-content/uploads/2017/10/MSI_v12_iss3.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Etický kodex v retailu

  • Original language description

    Příspěvek pojednává o nutnosti řešení některých aktuálních problémů v retailu s ohledem na ochranu spotřebitelů, životního prostředí a rozvoj společnosti. Řešení nabízejí etické kodexy, kterými retaileři deklarují svůj proaktivní přístup k řešení etických problémů, jenž mají dopad na stakeholdery i životní prostředí. Některé retailové řetězce také svůj zájem o společnost následují ve strategiích společenské odpovědnosti. Ty se stávají velmi důležitým prvkem dotváření corporate identity také v retailu.

  • Czech name

    Etický kodex v retailu

  • Czech description

    Příspěvek pojednává o nutnosti řešení některých aktuálních problémů v retailu s ohledem na ochranu spotřebitelů, životního prostředí a rozvoj společnosti. Řešení nabízejí etické kodexy, kterými retaileři deklarují svůj proaktivní přístup k řešení etických problémů, jenž mají dopad na stakeholdery i životní prostředí. Některé retailové řetězce také svůj zájem o společnost následují ve strategiích společenské odpovědnosti. Ty se stávají velmi důležitým prvkem dotváření corporate identity také v retailu.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Marketing Science and Inspirations

  • ISSN

    1338-7944

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    XII

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    47-54

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database