The definition of the content of the technical education at ELEMENTARY SCHOOL
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44004508%3A_____%2F15%3A%230000007" target="_blank" >RIV/44004508:_____/15:#0000007 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Definice obsahu technického vzdělávání na základních školách
Original language description
Výsledek dosažený v rámci této výzkumné potřeby poskytuje nejen návrh akceptovatelné definice technického vzdělávání, ale i rámcové zmapování technického vzdělávání v rámci českého vzdělávacího systému a návrh definování obsahu technického vzdělávání nazákladních školách. První část je věnována analýze zahraničních a tuzemských zdrojů definujících technické vzdělávání, vymezení souvisejících pojmů a vzájemných vztahů a navržení konkrétní obecně přijatelné definice technického vzdělávání. Druhá část sezabývá především popisem a analýzou českého vzdělávacího systému ve vztahu k technickému vzdělávání. S ohledem na předmět zakázky je věnován největší prostor základnímu školství. Podrobně je analyzován základní kurikulární dokument ? Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Třetí část shrnuje výsledky analýzy školních vzdělávacích programů základních škol spolu se základními zjištěními analýzy Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a předkládá doporučení souvi
Czech name
Definice obsahu technického vzdělávání na základních školách
Czech description
Výsledek dosažený v rámci této výzkumné potřeby poskytuje nejen návrh akceptovatelné definice technického vzdělávání, ale i rámcové zmapování technického vzdělávání v rámci českého vzdělávacího systému a návrh definování obsahu technického vzdělávání nazákladních školách. První část je věnována analýze zahraničních a tuzemských zdrojů definujících technické vzdělávání, vymezení souvisejících pojmů a vzájemných vztahů a navržení konkrétní obecně přijatelné definice technického vzdělávání. Druhá část sezabývá především popisem a analýzou českého vzdělávacího systému ve vztahu k technickému vzdělávání. S ohledem na předmět zakázky je věnován největší prostor základnímu školství. Podrobně je analyzován základní kurikulární dokument ? Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Třetí část shrnuje výsledky analýzy školních vzdělávacích programů základních škol spolu se základními zjištěními analýzy Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a předkládá doporučení souvi
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TB940MPO001" target="_blank" >TB940MPO001: Analysis of the barriers to the interest of technical training and propose a solution to remove them, analysis of the innovative teaching methods and applicable process. Definig the content of technical training include propose a further usage.</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů