All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The definition of the content of the technical education at ELEMENTARY SCHOOL

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44004508%3A_____%2F15%3A%230000007" target="_blank" >RIV/44004508:_____/15:#0000007 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Definice obsahu technického vzdělávání na základních školách

  • Original language description

    Výsledek dosažený v rámci této výzkumné potřeby poskytuje nejen návrh akceptovatelné definice technického vzdělávání, ale i rámcové zmapování technického vzdělávání v rámci českého vzdělávacího systému a návrh definování obsahu technického vzdělávání nazákladních školách. První část je věnována analýze zahraničních a tuzemských zdrojů definujících technické vzdělávání, vymezení souvisejících pojmů a vzájemných vztahů a navržení konkrétní obecně přijatelné definice technického vzdělávání. Druhá část sezabývá především popisem a analýzou českého vzdělávacího systému ve vztahu k technickému vzdělávání. S ohledem na předmět zakázky je věnován největší prostor základnímu školství. Podrobně je analyzován základní kurikulární dokument ? Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Třetí část shrnuje výsledky analýzy školních vzdělávacích programů základních škol spolu se základními zjištěními analýzy Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a předkládá doporučení souvi

  • Czech name

    Definice obsahu technického vzdělávání na základních školách

  • Czech description

    Výsledek dosažený v rámci této výzkumné potřeby poskytuje nejen návrh akceptovatelné definice technického vzdělávání, ale i rámcové zmapování technického vzdělávání v rámci českého vzdělávacího systému a návrh definování obsahu technického vzdělávání nazákladních školách. První část je věnována analýze zahraničních a tuzemských zdrojů definujících technické vzdělávání, vymezení souvisejících pojmů a vzájemných vztahů a navržení konkrétní obecně přijatelné definice technického vzdělávání. Druhá část sezabývá především popisem a analýzou českého vzdělávacího systému ve vztahu k technickému vzdělávání. S ohledem na předmět zakázky je věnován největší prostor základnímu školství. Podrobně je analyzován základní kurikulární dokument ? Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Třetí část shrnuje výsledky analýzy školních vzdělávacích programů základních škol spolu se základními zjištěními analýzy Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a předkládá doporučení souvi

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TB940MPO001" target="_blank" >TB940MPO001: Analysis of the barriers to the interest of technical training and propose a solution to remove them, analysis of the innovative teaching methods and applicable process. Definig the content of technical training include propose a further usage.</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů