Phraseological Competence in GFL Lessons at Czech High Schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13410%2F24%3A43898729" target="_blank" >RIV/44555601:13410/24:43898729 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.24.24465579" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/pdf.24.24465579</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.24.24465579" target="_blank" >10.5507/pdf.24.24465579</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Frazeologická kompetence v hodinách němčiny jako cizího jazyka na českých středních školách
Original language description
Od 70. let 20. století byla publikována řada studií o problematice frazémů ve výuce cizích jazyků, avšak přehledný a systematický popis úspěšného rozvoje frazeologické kompetence ve výuce němčiny jako cizího jazyka na českých středních školách zůstává výzkumným dezideratem i v současnosti. Předloený text představuje plánovanou disertační práci, její cílem je určit, do jaké míry je frazeologická kompetence a její rozvoj v hodinách němčiny jako cizího jazyka na českých středních školách v centru pozornosti. Vychází se při tom z předpokladu, e na rozvoj tohoto typu kompetencí v hodinách němčiny na zmíněném typu škol byl doposud kladen jen malý důraz.
Czech name
Frazeologická kompetence v hodinách němčiny jako cizího jazyka na českých středních školách
Czech description
Od 70. let 20. století byla publikována řada studií o problematice frazémů ve výuce cizích jazyků, avšak přehledný a systematický popis úspěšného rozvoje frazeologické kompetence ve výuce němčiny jako cizího jazyka na českých středních školách zůstává výzkumným dezideratem i v současnosti. Předloený text představuje plánovanou disertační práci, její cílem je určit, do jaké míry je frazeologická kompetence a její rozvoj v hodinách němčiny jako cizího jazyka na českých středních školách v centru pozornosti. Vychází se při tom z předpokladu, e na rozvoj tohoto typu kompetencí v hodinách němčiny na zmíněném typu škol byl doposud kladen jen malý důraz.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2024
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Výzvy pedagogického výzkumu v době síťování a nastupující umělé inteligence
ISBN
978-80-244-6557-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
23-28
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Nov 7, 2023
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—