All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Experimental investigation of the characteristics for dynamic analysis of the vehicles - methodology

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13420%2F07%3A00005375" target="_blank" >RIV/44555601:13420/07:00005375 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Experimentální vyšetřování charakteristik pro analýzu dynamiky vozidel - metodika

  • Original language description

    Pro určení kmitočtu a tlumení základních druhů vlastních kmitů vypružení železničních vozidel .. pro všechny typy vozidel se stále používá metodika M13 ?Stanovení charakteristik vlastních kmitů vypružení ze souboru R7 téma 4, která byla vypracována Radouzmocněnců RVHP. Metodika předpokládá tuhost rámu skříně, podvozku a dvojkolí a symetrii uspořádání primárního a sekundárního vypružení. Nová metodika je založena na předpokladu, že pohyby skříně vozidla jsou ve všech 3 osách vzájemně nezávislé, je možnourčit frekvenci těchto tří vyšetřovaných samostatných pohybů experimentálně tím, že soustava o třech stupních volnosti se nahradí třemi soustavami o jednom stupni volnosti. Toho se dosáhne tím, že pohyb skříně je umožněn vždy jen v jednom směru, resp. kolem jedné osy.

  • Czech name

    Experimentální vyšetřování charakteristik pro analýzu dynamiky vozidel - metodika

  • Czech description

    Pro určení kmitočtu a tlumení základních druhů vlastních kmitů vypružení železničních vozidel .. pro všechny typy vozidel se stále používá metodika M13 ?Stanovení charakteristik vlastních kmitů vypružení ze souboru R7 téma 4, která byla vypracována Radouzmocněnců RVHP. Metodika předpokládá tuhost rámu skříně, podvozku a dvojkolí a symetrii uspořádání primárního a sekundárního vypružení. Nová metodika je založena na předpokladu, že pohyby skříně vozidla jsou ve všech 3 osách vzájemně nezávislé, je možnourčit frekvenci těchto tří vyšetřovaných samostatných pohybů experimentálně tím, že soustava o třech stupních volnosti se nahradí třemi soustavami o jednom stupni volnosti. Toho se dosáhne tím, že pohyb skříně je umožněn vždy jen v jednom směru, resp. kolem jedné osy.

Classification

  • Type

    N<sub>metC</sub> - Methodology certified by the authorised body

  • CEP classification

    JR - Other machinery industry

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA101%2F05%2F2371" target="_blank" >GA101/05/2371: Examination of influence of general asymmetry by vibration of rigid body systems suported und coupled - apllication on vibration of vehicle</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    1 ID_RIV

  • Regulation ID

  • Technical parameters

    Nová metodika umožňuje rychle a efektivně stanovit základní charakteristiky nutné pro dynamické vyšetřování vozidel. Využíváno ve VÚŽ Dynamická zkušebna Cerhenice. Zpracováno pro měření na železničním vagónu.

  • Economical parameters

    do 5 mil. kč

  • Certification body designation

    Fakulta výrobních technologií a managementu UJEP

  • Date of certification

  • Method of use