Methods of the active construction of pupil´s cognition applited on selected themes of chemistry subject matter on the level of the 8th class of grammar school.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F01%3A00001335" target="_blank" >RIV/44555601:13430/01:00001335 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metoda aktivní konstrukce poznatků žáka aplikovaná na vybrané kapitoly učiva chemie 8. ročníků ZŠ:
Original language description
Aktivní konstrukce poznatků byla experimentálně uplatněna jako způsob řízení učební činnosti žáků v 8. ročnících ZŠ ve výuce chemie. Zpracována byla témata : kyseliny, zásady, soli, pH. Před vlastní výukou byla provedena a vyhodnocena diagnostika prekonceptů.
Czech name
Metoda aktivní konstrukce poznatků žáka aplikovaná na vybrané kapitoly učiva chemie 8. ročníků ZŠ:
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2001
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
sborník Aktuální otázky výuky chemie
ISBN
80-7041-304-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
225-228
Publisher name
Gaudeamus
Place of publication
Hradec Králové , ČR
Event location
Hradec Králové
Event date
Sep 11, 2001
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—