The active construction of pupil´s cognition in teaching chemistry
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F01%3A00001477" target="_blank" >RIV/44555601:13430/01:00001477 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Aktivní konstrukce poznatků žáka ve výuce chemie
Original language description
Aktivní konstrukce poznatků byla experimentálně uplatněna jako způsob řízení učební činnosti žáků v 8. ročnících ZŠ ve výuce chemie. Zpracována byla témata: kyseliny, soli, zásady, pH.Před vlastní výukou byla provedena a vyhodnocena diagnostika prekonceptů.
Czech name
Aktivní konstrukce poznatků žáka ve výuce chemie
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2001
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Zborník příspevkou z 53. Zjazdu chemických spoločností
ISBN
80-89029-22-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
3
Pages from-to
156-158
Publisher name
Univerzita Mateja Bela
Place of publication
Bánská Bystrica, SR
Event location
Bánská Bystrica
Event date
Sep 4, 2001
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—