Evaluation of importance of didactics specializations for chemistry teachers' preparation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F04%3A00002566" target="_blank" >RIV/44555601:13430/04:00002566 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Hodnocení významu didaktických disciplín pro přípravu učitelů chemie
Original language description
Základní součástí pregraduální přípravy učitelů chemie je příprava v didaktických disciplínách. Mezi tyto disciplíny řadíme obecnou didaktiku, obecnou a speciální didaktiku chemie a pedagogické praxe. V příspěvku jsou výsledky analýzy pregraduální přípravy studentů učitelství chemie na Pedagogické fakultě UJEP v Ústí nad Labem a na Pedagogické fakultě UK v Praze.
Czech name
Hodnocení významu didaktických disciplín pro přípravu učitelů chemie
Czech description
Základní součástí pregraduální přípravy učitelů chemie je příprava v didaktických disciplínách. Mezi tyto disciplíny řadíme obecnou didaktiku, obecnou a speciální didaktiku chemie a pedagogické praxe. V příspěvku jsou výsledky analýzy pregraduální přípravy studentů učitelství chemie na Pedagogické fakultě UJEP v Ústí nad Labem a na Pedagogické fakultě UK v Praze.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Pedagogický výskum na Slovensku v európskom kontexte
ISBN
80-89034-77-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
177-193
Publisher name
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Place of publication
Trnava
Event location
Trnava
Event date
Feb 6, 2004
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—