The Research of Family Break-Up Children Conception of Basic School Practise Pupil
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F06%3A00003340" target="_blank" >RIV/44555601:13430/06:00003340 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výzkum dětských pojetí rozpadu rodiny u žáků základní školy praktické
Original language description
V příspěvku je popsáno, jak pohlížejí děti na Chomutovsku na rozpad jejich rodiny. Výzkumu se zúčastnilo 53 žáků 6. a 7. tříd základní školy praktické v Chomutově. Jako výzkumné metody bylo použito analýzy dětské kresby doplněné polostrukturovaným rozhovorem. Sledována byla hodnotová preference probandů ve vztahu k rodině, pojetí rozpadu rodiny a postoj žáků k rodině neúplné a doplněné.
Czech name
Výzkum dětských pojetí rozpadu rodiny u žáků základní školy praktické
Czech description
V příspěvku je popsáno, jak pohlížejí děti na Chomutovsku na rozpad jejich rodiny. Výzkumu se zúčastnilo 53 žáků 6. a 7. tříd základní školy praktické v Chomutově. Jako výzkumné metody bylo použito analýzy dětské kresby doplněné polostrukturovaným rozhovorem. Sledována byla hodnotová preference probandů ve vztahu k rodině, pojetí rozpadu rodiny a postoj žáků k rodině neúplné a doplněné.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: The Causes and Mechanisms of the Creation of Educational Barriers of Different Sociocultural Background Members and the Formulation of the Strategies for their Surmounting.</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu
ISBN
80-7043-483-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
16
Pages from-to
1-16
Publisher name
Západočeská univerzita v Plzni
Place of publication
Plzeň
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—