Autonomous Learning Principles Applied within the Process of Multi-language Career Courses for Basic and Secondary School Teachers in the Frame of Life-long Learning
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F06%3A00004040" target="_blank" >RIV/44555601:13430/06:00004040 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Tvorba sylabů multijazykových kurzů pro pedagogické pracovníky základních a středních škol v rámci CŽV s ohledem na principy autonomního učení.
Original language description
Příspěvek prezentuje jedinečnou nabídku multi-jazykových profesních kurzů anglického, německého a francouzského jazyka pro učitele (ne-lingvisty) ve fázi vývoje sylabů. Grantový projekt podporovaný Evropskou unií a MŠMT se jmenuje Zlepšení profesních kompetencí učitele prostřednictvím kurzů cizího jazyka vybavených standardními a elektronickými materiály a spadá do rámce celoživotního vzdělávání pedagogů zaměstnaných v základních a středních školách. Tým participující na projektu má působiště na Centrujazykové přípravy Pedagogické fakulty univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem. nedílnou součástí příspěvku je popis vzniku myšlenky , vývoj osnov a hlavní principy, jimiž se řídí tvorba učebních materiálů. autorka prezentuje zjevnou paralelu mezi cílovou skupinou dospělých profesionálů a jejich specifickými cizojazyčnými profesními potřebami, které předurčují nezbytnost autonomního přístupu a autonomního učení.
Czech name
Tvorba sylabů multijazykových kurzů pro pedagogické pracovníky základních a středních škol v rámci CŽV s ohledem na principy autonomního učení.
Czech description
Příspěvek prezentuje jedinečnou nabídku multi-jazykových profesních kurzů anglického, německého a francouzského jazyka pro učitele (ne-lingvisty) ve fázi vývoje sylabů. Grantový projekt podporovaný Evropskou unií a MŠMT se jmenuje Zlepšení profesních kompetencí učitele prostřednictvím kurzů cizího jazyka vybavených standardními a elektronickými materiály a spadá do rámce celoživotního vzdělávání pedagogů zaměstnaných v základních a středních školách. Tým participující na projektu má působiště na Centrujazykové přípravy Pedagogické fakulty univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem. nedílnou součástí příspěvku je popis vzniku myšlenky , vývoj osnov a hlavní principy, jimiž se řídí tvorba učebních materiálů. autorka prezentuje zjevnou paralelu mezi cílovou skupinou dospělých profesionálů a jejich specifickými cizojazyčnými profesními potřebami, které předurčují nezbytnost autonomního přístupu a autonomního učení.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Autonomie a cizojazyčná výchova
ISBN
80-210-4164-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
—
Publisher name
Masarykova univerzita v Brně
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2006
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—