All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Autonomous Learning Principles Applied within the Process of Multi-language Career Courses for Basic and Secondary School Teachers in the Frame of Life-long Learning

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F06%3A00004040" target="_blank" >RIV/44555601:13430/06:00004040 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Tvorba sylabů multijazykových kurzů pro pedagogické pracovníky základních a středních škol v rámci CŽV s ohledem na principy autonomního učení.

  • Original language description

    Příspěvek prezentuje jedinečnou nabídku multi-jazykových profesních kurzů anglického, německého a francouzského jazyka pro učitele (ne-lingvisty) ve fázi vývoje sylabů. Grantový projekt podporovaný Evropskou unií a MŠMT se jmenuje Zlepšení profesních kompetencí učitele prostřednictvím kurzů cizího jazyka vybavených standardními a elektronickými materiály a spadá do rámce celoživotního vzdělávání pedagogů zaměstnaných v základních a středních školách. Tým participující na projektu má působiště na Centrujazykové přípravy Pedagogické fakulty univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem. nedílnou součástí příspěvku je popis vzniku myšlenky , vývoj osnov a hlavní principy, jimiž se řídí tvorba učebních materiálů. autorka prezentuje zjevnou paralelu mezi cílovou skupinou dospělých profesionálů a jejich specifickými cizojazyčnými profesními potřebami, které předurčují nezbytnost autonomního přístupu a autonomního učení.

  • Czech name

    Tvorba sylabů multijazykových kurzů pro pedagogické pracovníky základních a středních škol v rámci CŽV s ohledem na principy autonomního učení.

  • Czech description

    Příspěvek prezentuje jedinečnou nabídku multi-jazykových profesních kurzů anglického, německého a francouzského jazyka pro učitele (ne-lingvisty) ve fázi vývoje sylabů. Grantový projekt podporovaný Evropskou unií a MŠMT se jmenuje Zlepšení profesních kompetencí učitele prostřednictvím kurzů cizího jazyka vybavených standardními a elektronickými materiály a spadá do rámce celoživotního vzdělávání pedagogů zaměstnaných v základních a středních školách. Tým participující na projektu má působiště na Centrujazykové přípravy Pedagogické fakulty univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem. nedílnou součástí příspěvku je popis vzniku myšlenky , vývoj osnov a hlavní principy, jimiž se řídí tvorba učebních materiálů. autorka prezentuje zjevnou paralelu mezi cílovou skupinou dospělých profesionálů a jejich specifickými cizojazyčnými profesními potřebami, které předurčují nezbytnost autonomního přístupu a autonomního učení.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Autonomie a cizojazyčná výchova

  • ISBN

    80-210-4164-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Masarykova univerzita v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jan 1, 2006

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article