A Contribution to the Identification of Friendly Intercultural Learning Environment in Selected Secondary Technical and Vocational Schools.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F08%3A00004624" target="_blank" >RIV/44555601:13430/08:00004624 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Příspěvek k identifikaci interkulturně přátelského vzdělávacího prostředí na některých středních odborných školách a středních odborných učilištích
Original language description
Zatímco v některých kurikulárních dokumentech je multikulturní výchova zařazena jako samostatné průřezové téma, v rámcových vzdělávacích programech pro střední odborné vzdělávání tomu tak není a najdeme je nikoliv v samostatném průřezovém tématu, ale v části klíčových kompetencí a také v obsazích vzdělávání kurikulárního rámce Společenskovědní vzdělávání nebo v průřezovém tématu Občan v demokratické společnosti. V souvislosti s realizací kurikulární reformy jsme provedli dotazníkové šetření vztahující se k interkulturně přátelskému vzdělávacímu prostředí, jehož se zúčastnili učitelé společenskovědních předmětů v SOŠ a SOU.
Czech name
Příspěvek k identifikaci interkulturně přátelského vzdělávacího prostředí na některých středních odborných školách a středních odborných učilištích
Czech description
Zatímco v některých kurikulárních dokumentech je multikulturní výchova zařazena jako samostatné průřezové téma, v rámcových vzdělávacích programech pro střední odborné vzdělávání tomu tak není a najdeme je nikoliv v samostatném průřezovém tématu, ale v části klíčových kompetencí a také v obsazích vzdělávání kurikulárního rámce Společenskovědní vzdělávání nebo v průřezovém tématu Občan v demokratické společnosti. V souvislosti s realizací kurikulární reformy jsme provedli dotazníkové šetření vztahující se k interkulturně přátelskému vzdělávacímu prostředí, jehož se zúčastnili učitelé společenskovědních předmětů v SOŠ a SOU.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: The Causes and Mechanisms of the Creation of Educational Barriers of Different Sociocultural Background Members and the Formulation of the Strategies for their Surmounting.</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Vzdělávání v sociokulturním kontextu: Diverzita a vzdělávací bariéry
ISBN
978-80-7414-035-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem
Place of publication
Ústí nad Labem
Event location
Ústí nad Labem
Event date
May 6, 2008
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—