Will Graphology Become Part of s Teacher's Job?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F08%3A00005463" target="_blank" >RIV/44555601:13430/08:00005463 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Stane se grafologie součástí práce pedagoga?
Original language description
Tento článek hovoří o možnostech užívání grafologie pro rozpoznání komunikační ostýchavosti, která může mít přímý dopad na úspěch v dalším vzdělávání. Text disertační práce zahrnuje výsledky výzkumu uskutečněného v dětských domovech a výchovných ústavech. Autor zaostřuje svoji pozornost na zobrazování nových metod v grafologii pro identifikaci komunikační ostýchavosti.
Czech name
Stane se grafologie součástí práce pedagoga?
Czech description
Tento článek hovoří o možnostech užívání grafologie pro rozpoznání komunikační ostýchavosti, která může mít přímý dopad na úspěch v dalším vzdělávání. Text disertační práce zahrnuje výsledky výzkumu uskutečněného v dětských domovech a výchovných ústavech. Autor zaostřuje svoji pozornost na zobrazování nových metod v grafologii pro identifikaci komunikační ostýchavosti.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Český jazyk a literatura
ISSN
0009-0786
e-ISSN
—
Volume of the periodical
59
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
4
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—