All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Innovative Textbook as Multifunctional Resource of Chemistry Teaching in Basic School

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F08%3A00005650" target="_blank" >RIV/44555601:13430/08:00005650 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Netradiční učebnice jako multifunkční prostředek výuky chemie na základní škole

  • Original language description

    V příspěvku jsou uvedeny a charakterizovány hlavní principy, které byly uplatněny při tvorbě moderní a netradiční učebnice chemie pro základní školy. Učebnice byla koncipována podle rámcových vzdělávacích programů pro základní vzdělávání. Při tvorbě učebnice byl důraz kladen především na využití modelů, schémat, vizualizací, strukturovaného textu, bohaté fotodokumentace, návodů na chemické experimenty a méně tradičních prvků (kreslené vtipy, motivační texty) tak, aby učebnice mohla sloužit jako multifunkční prostředek výuky chemie na základních školách. Učebnice obsahuje praktické využití poznatků, interdisciplinární vazby, ekologické aspekty učiva chemie, využití moderních ICT. Součástí kompletu učebnice je i pracovní sešit a velice podrobná příručkapro učitele, která má charakter metodického manuálu. Celý komplet bude v rámci příspěvku prezentován. Učebnice je navržena tak, aby usnadňovala tvorbu školních vzdělávacích programů.

  • Czech name

    Netradiční učebnice jako multifunkční prostředek výuky chemie na základní škole

  • Czech description

    V příspěvku jsou uvedeny a charakterizovány hlavní principy, které byly uplatněny při tvorbě moderní a netradiční učebnice chemie pro základní školy. Učebnice byla koncipována podle rámcových vzdělávacích programů pro základní vzdělávání. Při tvorbě učebnice byl důraz kladen především na využití modelů, schémat, vizualizací, strukturovaného textu, bohaté fotodokumentace, návodů na chemické experimenty a méně tradičních prvků (kreslené vtipy, motivační texty) tak, aby učebnice mohla sloužit jako multifunkční prostředek výuky chemie na základních školách. Učebnice obsahuje praktické využití poznatků, interdisciplinární vazby, ekologické aspekty učiva chemie, využití moderních ICT. Součástí kompletu učebnice je i pracovní sešit a velice podrobná příručkapro učitele, která má charakter metodického manuálu. Celý komplet bude v rámci příspěvku prezentován. Učebnice je navržena tak, aby usnadňovala tvorbu školních vzdělávacích programů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Prostriedky edukácie v škole 21. storočia

  • ISBN

    978-80-8083-565-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Univerzita Mateja Bela

  • Place of publication

    Banská Bystrica

  • Event location

    Banská Bystrica

  • Event date

    Jan 1, 2007

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article