All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The social climate at school and class as determinant of the succesful intercultural education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F09%3A00005625" target="_blank" >RIV/44555601:13430/09:00005625 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Sociální klima školy a třídy předpoklad úspěšné interkulturní výchovy

  • Original language description

    V této kapitole se zabýváme problematikou sociálního klima ve škole, které je předpoklad pro zvýšení kvality interkulturního vzdělávání. Cílem provedeného akčního výzkumu byl návrh metodiky k diagnostice a rozvíjení interkulturní kompetence budoucích učitelů, asistentů učitelů a dalších zájemců pro využití ve školní praxi. Jednotlivé metody jsou zaměřené k podpoře multikulturního vzdělávání a výchovy. Materiál může být využit pedagogickými pracovníky různých stupňů škol případně, vychovateli, pedagogy volného času či sociálními pracovníky. Soubor pracovních listů se nabízí též pro činnost výchovných poradců či metodiků prevence sociálně patologických jevů. Při zpracování metodické části naší stati jsme vycházeli z doporučení ?Oddělení zdravého životního stylu a enviromentální výchovy? při katedře primárního vzdělávání PF UJEP v Ústí nad Labem a dílčích úkolů v průběhu realizace projektu Dr. Čepičkové / Brtnové. ?Příčiny a mechanizmy vytváření vzdělanostních blokád příslušníků skupin z

  • Czech name

    Sociální klima školy a třídy předpoklad úspěšné interkulturní výchovy

  • Czech description

    V této kapitole se zabýváme problematikou sociálního klima ve škole, které je předpoklad pro zvýšení kvality interkulturního vzdělávání. Cílem provedeného akčního výzkumu byl návrh metodiky k diagnostice a rozvíjení interkulturní kompetence budoucích učitelů, asistentů učitelů a dalších zájemců pro využití ve školní praxi. Jednotlivé metody jsou zaměřené k podpoře multikulturního vzdělávání a výchovy. Materiál může být využit pedagogickými pracovníky různých stupňů škol případně, vychovateli, pedagogy volného času či sociálními pracovníky. Soubor pracovních listů se nabízí též pro činnost výchovných poradců či metodiků prevence sociálně patologických jevů. Při zpracování metodické části naší stati jsme vycházeli z doporučení ?Oddělení zdravého životního stylu a enviromentální výchovy? při katedře primárního vzdělávání PF UJEP v Ústí nad Labem a dílčích úkolů v průběhu realizace projektu Dr. Čepičkové / Brtnové. ?Příčiny a mechanizmy vytváření vzdělanostních blokád příslušníků skupin z

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: The Causes and Mechanisms of the Creation of Educational Barriers of Different Sociocultural Background Members and the Formulation of the Strategies for their Surmounting.</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Edukace v kontextu sociální exkluze

  • ISBN

    978-80-7414-083-9

  • Number of pages of the result

    54

  • Pages from-to

  • Number of pages of the book

    190

  • Publisher name

    Pedagogická fakulta UJEP

  • Place of publication

    Ústí nad Labem

  • UT code for WoS chapter