The Reflection on the Analysis Results of the Individual Approach of Pedagogues Towards Students With Special Educational Needs in Context With the Strategy of the Ministry of Education,Youths and Sports in Field of Inclusive Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F10%3A00005643" target="_blank" >RIV/44555601:13430/10:00005643 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Reflexe výsledků analýzy individuálního přístupu pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu strategií MŠMT ČR v oblasti podpory inkluzivního vzdělávání
Original language description
Příspěvek je zaměřen na představení přístupů směřujících k podpoře rozvoje inkluzivního vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami, prosazovaných v expertních skupinách Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky. Tyto postupy uvádíme v reflexi výsledků rozsáhlé studie nazvané Analýza individuálního přístupu pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami, kterou na základě zadání MŠMT zpracovala v roce 2009 společnost Člověk v tísni, o.p.s. za významné účasti pracovníků Pedagogické fakulty Univerzity J.E.Purkyně v Ústí nad Labem.
Czech name
Reflexe výsledků analýzy individuálního přístupu pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu strategií MŠMT ČR v oblasti podpory inkluzivního vzdělávání
Czech description
Příspěvek je zaměřen na představení přístupů směřujících k podpoře rozvoje inkluzivního vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami, prosazovaných v expertních skupinách Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky. Tyto postupy uvádíme v reflexi výsledků rozsáhlé studie nazvané Analýza individuálního přístupu pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami, kterou na základě zadání MŠMT zpracovala v roce 2009 společnost Člověk v tísni, o.p.s. za významné účasti pracovníků Pedagogické fakulty Univerzity J.E.Purkyně v Ústí nad Labem.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: The Causes and Mechanisms of the Creation of Educational Barriers of Different Sociocultural Background Members and the Formulation of the Strategies for their Surmounting.</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Dni sociálnej práce a InteRRa 8
ISBN
978-80-8094-658-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
15
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Place of publication
Nitra
Event location
Nitra, SR
Event date
Jan 1, 2009
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—