All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The teacher, crisis intervention and child in distress

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F10%3A43883795" target="_blank" >RIV/44555601:13430/10:43883795 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Učitel, krizová intervence a dítě v tísni

  • Original language description

    Tato studie se pokouší o hermeneutický výklad krizové intervence především v ČR jako samostatného jevu. Všímá si souvislostí plynoucích ze způsobu poskytování péče a vlastního rozumění povaze předmětu krizové intervence. Studie dochází ke zjištění, že krizová intervence přistupuje k řešení instrumentálně - patogeneticky. Na druhou stranu tato péče specificky opomíjí zásadní východisko a sice hledisko samotného dítěte. Zvláštní místo v krizové péči zaujímá učitel a škola. Tato oblast "působení na dítě" se v konsekvencích hermeneutického výkladu krizové intervence jeví jako vhodné východisko.

  • Czech name

    Učitel, krizová intervence a dítě v tísni

  • Czech description

    Tato studie se pokouší o hermeneutický výklad krizové intervence především v ČR jako samostatného jevu. Všímá si souvislostí plynoucích ze způsobu poskytování péče a vlastního rozumění povaze předmětu krizové intervence. Studie dochází ke zjištění, že krizová intervence přistupuje k řešení instrumentálně - patogeneticky. Na druhou stranu tato péče specificky opomíjí zásadní východisko a sice hledisko samotného dítěte. Zvláštní místo v krizové péči zaujímá učitel a škola. Tato oblast "působení na dítě" se v konsekvencích hermeneutického výkladu krizové intervence jeví jako vhodné východisko.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: The Causes and Mechanisms of the Creation of Educational Barriers of Different Sociocultural Background Members and the Formulation of the Strategies for their Surmounting.</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Pedagogicko psychologické přístupy a strategie v práci se žáky primárního vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7414-316-8

  • Number of pages of the result

    18

  • Pages from-to

    21-39

  • Number of pages of the book

    240

  • Publisher name

    Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem

  • Place of publication

    Ústí nad Labem

  • UT code for WoS chapter