All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Biology development and education of the Romany ethnic children in Usti region

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F11%3A43883312" target="_blank" >RIV/44555601:13430/11:43883312 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Biologický vývoj a vzdělávání dětí romského etnika v Ústeckém kraji

  • Original language description

    Monografie podává přehled o antropologických výzkumech romské populace na našem území, které byly uskutečněny v průběhu 20. století a v prvních deseti letech 3. milénia. Hlavním cílem bylo zachytit růstové a vývojové charakteristiky dětí romského etnikave stávajících socioekonomických podmínkách a porovnat je se základními normami vývoje romských školních dětí z let 1960-78 (SUCHÝ, 1978). Předložená studie navazuje se zhruba 30letým odstupem na tuto práci a upozorňuje na změny v oblasti tělesné a psychosociální, ke kterým v tomto období došlo v populaci dětí etnických Romů v Ústeckém kraji, zejména na projevy sekulárního trendu. Antropologický výzkum je doplněn o sociální, zdravotně hygienické a pedagogické charakteristiky a o sondu do životního styludětí romského etnika.

  • Czech name

    Biologický vývoj a vzdělávání dětí romského etnika v Ústeckém kraji

  • Czech description

    Monografie podává přehled o antropologických výzkumech romské populace na našem území, které byly uskutečněny v průběhu 20. století a v prvních deseti letech 3. milénia. Hlavním cílem bylo zachytit růstové a vývojové charakteristiky dětí romského etnikave stávajících socioekonomických podmínkách a porovnat je se základními normami vývoje romských školních dětí z let 1960-78 (SUCHÝ, 1978). Předložená studie navazuje se zhruba 30letým odstupem na tuto práci a upozorňuje na změny v oblasti tělesné a psychosociální, ke kterým v tomto období došlo v populaci dětí etnických Romů v Ústeckém kraji, zejména na projevy sekulárního trendu. Antropologický výzkum je doplněn o sociální, zdravotně hygienické a pedagogické charakteristiky a o sondu do životního styludětí romského etnika.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: The Causes and Mechanisms of the Creation of Educational Barriers of Different Sociocultural Background Members and the Formulation of the Strategies for their Surmounting.</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7414-405-9

  • Number of pages

    265

  • Publisher name

    Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem

  • Place of publication

    Ústí nad Labem

  • UT code for WoS book