The Principles of Object Teaching in the Subject "Czech language and Literature"
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F12%3A43884319" target="_blank" >RIV/44555601:13430/12:43884319 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Princip názornosti ve výuce českého jazyka a literatury
Original language description
Marie Hádková definuje a analyzuje pozici ostenze ve výukovém dialogu; podtrhuje možnosti efektivního využití ostenze právě v tomto typu dialogu. Václav Jindráček se zaměřuje na ostenzi v didaktické komunikaci s uměleckou literaturou. Oba autoři formulovali svá na výstupech primárního výzkumu založená doporučení určená jak pregraduální, tak postgraduální přípravě učitelů českého jazyka a literatury.
Czech name
Princip názornosti ve výuce českého jazyka a literatury
Czech description
Marie Hádková definuje a analyzuje pozici ostenze ve výukovém dialogu; podtrhuje možnosti efektivního využití ostenze právě v tomto typu dialogu. Václav Jindráček se zaměřuje na ostenzi v didaktické komunikaci s uměleckou literaturou. Oba autoři formulovali svá na výstupech primárního výzkumu založená doporučení určená jak pregraduální, tak postgraduální přípravě učitelů českého jazyka a literatury.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7414-469-1
Number of pages
144
Publisher name
Pedagogická fakulta UJEP
Place of publication
Ústí nad Labem
UT code for WoS book
—