Possibility of teaching syntactic structures through visual materials in teaching history: Contribution to transform the educational content in psychodidactic level
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F13%3A43885221" target="_blank" >RIV/44555601:13430/13:43885221 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Možnosti výuky syntaktických struktur prostřednictvím obrazového materiálu ve výuce dějepisu: Příspěvek k transformaci obsahu v psychodidaktické úrovni
Original language description
Příspěvek nastiňuje možnosti postupů práce s názorným materiálem ve výuce dějepisu s cílem obohatit přístupy transformace obsahů spadající do psychodidaktické úrovně při rozvíjení oborových kompetencí. Cílem je upozornit na specifika a potenciál práce sobrazovým materiálem ve výuce v kontextu hraničních disciplín zabývajících se intrapsychickými funkcemi a procesy mozku žáka.
Czech name
Možnosti výuky syntaktických struktur prostřednictvím obrazového materiálu ve výuce dějepisu: Příspěvek k transformaci obsahu v psychodidaktické úrovni
Czech description
Příspěvek nastiňuje možnosti postupů práce s názorným materiálem ve výuce dějepisu s cílem obohatit přístupy transformace obsahů spadající do psychodidaktické úrovně při rozvíjení oborových kompetencí. Cílem je upozornit na specifika a potenciál práce sobrazovým materiálem ve výuce v kontextu hraničních disciplín zabývajících se intrapsychickými funkcemi a procesy mozku žáka.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/7AMB12SK040" target="_blank" >7AMB12SK040: Psychodidaktical approach of curicular and mediational context in education</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Psychodidaktické pojetí kurikulárního a mediačního kontextu edukace
ISBN
978-80-7414-658-9
Number of pages of the result
18
Pages from-to
181-198
Number of pages of the book
289
Publisher name
Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem
Place of publication
Ústí nad Labem
UT code for WoS chapter
—