All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Relational thinking of children in (dynamic) construction of visual space

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F13%3A43885400" target="_blank" >RIV/44555601:13430/13:43885400 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Relační myšlení dětí při (dynamické) konstrukci prostoru

  • Original language description

    Publikace přináší pohled pedagoga-výzkumníka na současný stav výtvarné edukace v rámci začleňování ICT do hodin výtvarné výchovy. Nabízí stávajícím i budoucím pedagogům didaktická doporučení a náměty pro rozvoj relačního myšlení žáků základních škol. Dítě zpravidla zachází s relacemi intuitivně v závislosti na dosavadní zkušenosti a svých výtvarných dispozicích. Úkolem výtvarné výchovy je na tuto intuici navázat a rozvinout z ní poučený přístup založený na znalostech získaných na základě reflexe vlastnítvorby.

  • Czech name

    Relační myšlení dětí při (dynamické) konstrukci prostoru

  • Czech description

    Publikace přináší pohled pedagoga-výzkumníka na současný stav výtvarné edukace v rámci začleňování ICT do hodin výtvarné výchovy. Nabízí stávajícím i budoucím pedagogům didaktická doporučení a náměty pro rozvoj relačního myšlení žáků základních škol. Dítě zpravidla zachází s relacemi intuitivně v závislosti na dosavadní zkušenosti a svých výtvarných dispozicích. Úkolem výtvarné výchovy je na tuto intuici navázat a rozvinout z ní poučený přístup založený na znalostech získaných na základě reflexe vlastnítvorby.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7414-627-5

  • Number of pages

    240

  • Publisher name

    Pedagogická fakulta UJEP

  • Place of publication

    Ústí nad Labem

  • UT code for WoS book