All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The use of peer teaching in the implementation of an environmentally-focused project

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F18%3A43894462" target="_blank" >RIV/44555601:13430/18:43894462 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2018/05/PBE_2018_final.pdf" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2018/05/PBE_2018_final.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití vrstevnického vyučování při realizaci environmentálně zaměřeného projektu

  • Original language description

    Článek představuje návrh, realizaci a hodnocení environmentálního programu pro žáky základní školy, který byl vytvořen metodou projektové výuky s využitím vzájemného vzdělávání. To bylo navrženo a vytvořeno žáky ve věku 8-17 let pro své spolužáky. Žáci získali informace o třídění a předcházení vzniku odpadů, recyklaci, vermicompostingu, kultivaci palmového oleje nebo okyselování oceánů jinými formami a metodami, než kolik používali. Projekt byl realizován pro 120 žáků ve věku od 7 do 12 let s využitím dotazníku jako hodnotícího nástroje.

  • Czech name

    Využití vrstevnického vyučování při realizaci environmentálně zaměřeného projektu

  • Czech description

    Článek představuje návrh, realizaci a hodnocení environmentálního programu pro žáky základní školy, který byl vytvořen metodou projektové výuky s využitím vzájemného vzdělávání. To bylo navrženo a vytvořeno žáky ve věku 8-17 let pro své spolužáky. Žáci získali informace o třídění a předcházení vzniku odpadů, recyklaci, vermicompostingu, kultivaci palmového oleje nebo okyselování oceánů jinými formami a metodami, než kolik používali. Projekt byl realizován pro 120 žáků ve věku od 7 do 12 let s využitím dotazníku jako hodnotícího nástroje.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Projektové vyučování v přírodovědných předmětech XV

  • ISBN

    978-80-7290-980-3

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    152-158

  • Publisher name

    Univerzita Karlova

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Nov 2, 2017

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article

    000455249900017