Do Czech Teachers of Czech Language know that Czech is a foreign language and second language too?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F18%3A43895333" target="_blank" >RIV/44555601:13430/18:43895333 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://jlk.upol.cz/index.php/cislo-1-2018" target="_blank" >http://jlk.upol.cz/index.php/cislo-1-2018</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vědí češtináři, že čeština je i jazyk cizí a druhý?
Original language description
Dnes v téměř každé základní i střední škole potkáme žáky/studenty, pro něž čeština není rodným jazykem. Jak probíhá jejich začleňování do školního prostředí a co toto začleňování ovlivňuje? Jaká je na českých školách v tomto ohledu situace? Změnila ji vyhláška o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných a jsou žáci-cizinci skutečně žáky se speciálními potřebami? Umějí školní psychologové a pracovníci pedagogicko-psychologických poraden objektivně posoudit potřeby těchto žáků? Týká se začleňování žáků-cizinců pouze češtinářů? A jsou učitelé českého jazyka a učitelé ostatních předmětů připraveni na začleňování žáků-cizinců?
Czech name
Vědí češtináři, že čeština je i jazyk cizí a druhý?
Czech description
Dnes v téměř každé základní i střední škole potkáme žáky/studenty, pro něž čeština není rodným jazykem. Jak probíhá jejich začleňování do školního prostředí a co toto začleňování ovlivňuje? Jaká je na českých školách v tomto ohledu situace? Změnila ji vyhláška o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných a jsou žáci-cizinci skutečně žáky se speciálními potřebami? Umějí školní psychologové a pracovníci pedagogicko-psychologických poraden objektivně posoudit potřeby těchto žáků? Týká se začleňování žáků-cizinců pouze češtinářů? A jsou učitelé českého jazyka a učitelé ostatních předmětů připraveni na začleňování žáků-cizinců?
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Jazyk - literatura - komunikace
ISSN
1805-689X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
7
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
10
Pages from-to
87-96
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—