All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Do Czech Teachers of Czech Language know that Czech is a foreign language and second language too?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F18%3A43895333" target="_blank" >RIV/44555601:13430/18:43895333 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://jlk.upol.cz/index.php/cislo-1-2018" target="_blank" >http://jlk.upol.cz/index.php/cislo-1-2018</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vědí češtináři, že čeština je i jazyk cizí a druhý?

  • Original language description

    Dnes v téměř každé základní i střední škole potkáme žáky/studenty, pro něž čeština není rodným jazykem. Jak probíhá jejich začleňování do školního prostředí a co toto začleňování ovlivňuje? Jaká je na českých školách v tomto ohledu situace? Změnila ji vyhláška o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných a jsou žáci-cizinci skutečně žáky se speciálními potřebami? Umějí školní psychologové a pracovníci pedagogicko-psychologických poraden objektivně posoudit potřeby těchto žáků? Týká se začleňování žáků-cizinců pouze češtinářů? A jsou učitelé českého jazyka a učitelé ostatních předmětů připraveni na začleňování žáků-cizinců?

  • Czech name

    Vědí češtináři, že čeština je i jazyk cizí a druhý?

  • Czech description

    Dnes v téměř každé základní i střední škole potkáme žáky/studenty, pro něž čeština není rodným jazykem. Jak probíhá jejich začleňování do školního prostředí a co toto začleňování ovlivňuje? Jaká je na českých školách v tomto ohledu situace? Změnila ji vyhláška o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných a jsou žáci-cizinci skutečně žáky se speciálními potřebami? Umějí školní psychologové a pracovníci pedagogicko-psychologických poraden objektivně posoudit potřeby těchto žáků? Týká se začleňování žáků-cizinců pouze češtinářů? A jsou učitelé českého jazyka a učitelé ostatních předmětů připraveni na začleňování žáků-cizinců?

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Jazyk - literatura - komunikace

  • ISSN

    1805-689X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    7

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    87-96

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database