Recycling of "Boring" Traditions - Alias An Application of The Visual Literacy To Lessons of Art Education Through the Theme Still-Life
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F19%3A43894784" target="_blank" >RIV/44555601:13430/19:43894784 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Recyklace "nudných" tradic - aneb aplikace vizuální gramotnosti do výuky výtvarné výchovy prostřednictvím tématu zátiší
Original language description
Současná, přemírou vizualit nasycená realita, klade stále vyšší nároky na lidské vnímání. Do výtvarně-edukativních oborů přirozeně vnáší řadu problematik, které spolu s proměňující se dobou a jejími tématy je třeba zanést do reálné výuky již od toho nejútlejšího věku. Příspěvek propojuje aktuální problematiku vizuální gramotnosti s výtvarným fenoménem zátiší a představuje autorskou řadu výtvarných zadání, rozvíjející zejména témata exprese a interpretace výtvarného díla skrze dětskou tvorbu a poznávání.
Czech name
Recyklace "nudných" tradic - aneb aplikace vizuální gramotnosti do výuky výtvarné výchovy prostřednictvím tématu zátiší
Czech description
Současná, přemírou vizualit nasycená realita, klade stále vyšší nároky na lidské vnímání. Do výtvarně-edukativních oborů přirozeně vnáší řadu problematik, které spolu s proměňující se dobou a jejími tématy je třeba zanést do reálné výuky již od toho nejútlejšího věku. Příspěvek propojuje aktuální problematiku vizuální gramotnosti s výtvarným fenoménem zátiší a představuje autorskou řadu výtvarných zadání, rozvíjející zejména témata exprese a interpretace výtvarného díla skrze dětskou tvorbu a poznávání.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
60401 - Arts, Art history
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
5PP: Prostor pro primární a preprimární pedagogy
ISBN
978-80-7494-463-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
81-89
Publisher name
KPV FP TUL
Place of publication
Liberec
Event location
Liberec
Event date
Oct 18, 2018
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—