All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Recycling of "Boring" Traditions - Alias An Application of The Visual Literacy To Lessons of Art Education Through the Theme Still-Life

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F19%3A43894784" target="_blank" >RIV/44555601:13430/19:43894784 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Recyklace "nudných" tradic - aneb aplikace vizuální gramotnosti do výuky výtvarné výchovy prostřednictvím tématu zátiší

  • Original language description

    Současná, přemírou vizualit nasycená realita, klade stále vyšší nároky na lidské vnímání. Do výtvarně-edukativních oborů přirozeně vnáší řadu problematik, které spolu s proměňující se dobou a jejími tématy je třeba zanést do reálné výuky již od toho nejútlejšího věku. Příspěvek propojuje aktuální problematiku vizuální gramotnosti s výtvarným fenoménem zátiší a představuje autorskou řadu výtvarných zadání, rozvíjející zejména témata exprese a interpretace výtvarného díla skrze dětskou tvorbu a poznávání.

  • Czech name

    Recyklace "nudných" tradic - aneb aplikace vizuální gramotnosti do výuky výtvarné výchovy prostřednictvím tématu zátiší

  • Czech description

    Současná, přemírou vizualit nasycená realita, klade stále vyšší nároky na lidské vnímání. Do výtvarně-edukativních oborů přirozeně vnáší řadu problematik, které spolu s proměňující se dobou a jejími tématy je třeba zanést do reálné výuky již od toho nejútlejšího věku. Příspěvek propojuje aktuální problematiku vizuální gramotnosti s výtvarným fenoménem zátiší a představuje autorskou řadu výtvarných zadání, rozvíjející zejména témata exprese a interpretace výtvarného díla skrze dětskou tvorbu a poznávání.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    60401 - Arts, Art history

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    5PP: Prostor pro primární a preprimární pedagogy

  • ISBN

    978-80-7494-463-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    81-89

  • Publisher name

    KPV FP TUL

  • Place of publication

    Liberec

  • Event location

    Liberec

  • Event date

    Oct 18, 2018

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article