The Use of Elements of Comprehensive Rehabilitation for Students with Delayed School Attendance for the Development of their Motor Skills
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F21%3A43895673" target="_blank" >RIV/44555601:13430/21:43895673 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.unipo.sk/public/media/26527/%C5%A0t%C3%BAdie%20zo%20%C5%A1peci%C3%A1lnej%20pedagogiky%202021,%20ro%C4%8D.%2010,%20%C4%8D.%201.pdf" target="_blank" >https://www.unipo.sk/public/media/26527/%C5%A0t%C3%BAdie%20zo%20%C5%A1peci%C3%A1lnej%20pedagogiky%202021,%20ro%C4%8D.%2010,%20%C4%8D.%201.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití prvků komprehenzivní rehabilitace u žáků s odkladem školní docházky na rozvoj jejich motorických dovedností
Original language description
Předložený příspěvek reflektuje výsledky výzkumného šetření za využití prvků komprehenzivní rehabilitace u žáků s odkladem školní docházky na rozvoj jejich motorických dovedností v České republice. Výzkumného šetření se zúčastnilo 50 probandů (N = 50), kteří odpovídali relevantním znakům. Mezi přední znak jsme řadili věk daného probanda a to 6,0-6,11 let. Výzkumný soubor byl dále rozdělen dle pohlaví na 25 probandů mužského pohlaví (N = 25) a 25 probandů ženského pohlaví (N = 25). Náhodným výběrem jsme provedli rozdělení na skupinu experimentální a skupinu kontrolní po 25 probandech s následnou komparací vstupních a výstupních výsledků šetření. Prezentované výsledky poukazují na zlepšení ve sledovaných ukazatelích právě u skupiny experimentální, která se aktivně účastnila naší intervence. Klíčová slova: komprehenzivní rehabilitace, jemná a hrubá motorika, speciální pedagogika, ergoterapie.
Czech name
Využití prvků komprehenzivní rehabilitace u žáků s odkladem školní docházky na rozvoj jejich motorických dovedností
Czech description
Předložený příspěvek reflektuje výsledky výzkumného šetření za využití prvků komprehenzivní rehabilitace u žáků s odkladem školní docházky na rozvoj jejich motorických dovedností v České republice. Výzkumného šetření se zúčastnilo 50 probandů (N = 50), kteří odpovídali relevantním znakům. Mezi přední znak jsme řadili věk daného probanda a to 6,0-6,11 let. Výzkumný soubor byl dále rozdělen dle pohlaví na 25 probandů mužského pohlaví (N = 25) a 25 probandů ženského pohlaví (N = 25). Náhodným výběrem jsme provedli rozdělení na skupinu experimentální a skupinu kontrolní po 25 probandech s následnou komparací vstupních a výstupních výsledků šetření. Prezentované výsledky poukazují na zlepšení ve sledovaných ukazatelích právě u skupiny experimentální, která se aktivně účastnila naší intervence. Klíčová slova: komprehenzivní rehabilitace, jemná a hrubá motorika, speciální pedagogika, ergoterapie.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Štúdie zo špeciálnej pedagogiky
ISSN
2585-7363
e-ISSN
—
Volume of the periodical
10
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
9
Pages from-to
68-76
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—