All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Measures of effect size with confidence intervals and examples of their use in pedagogical practice

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F21%3A43896333" target="_blank" >RIV/44555601:13430/21:43896333 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/44555601:13440/21:43896333 RIV/00216208:11230/21:10439999

  • Result on the web

    <a href="https://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/2412/2205" target="_blank" >https://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/2412/2205</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/SP2021-3-6" target="_blank" >10.5817/SP2021-3-6</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Míry věcné významnosti s intervaly spolehlivosti a ukázky jejich využití v pedagogické praxi

  • Original language description

    Předložený článek je teoreticko-metodologického charakteru a pojednává o možnostech využití měr věcné významnosti a jejich intervalů spolehlivosti na příkladu didaktických testů jako jedné z klíčových metod pedagogického výzkumu. Svým obsahem je možné jej rozdělit do tří částí. V první části je blíže popsána a komparována problematika používání statistické a věcné významnosti. Následně se text v obecné rovině věnuje základním mírám věcné významnosti a v neposlední části pak otázce jejich praktického využití včetně intervalů spolehlivosti. V závěru se autoři snaží prezentované informace kriticky zhodnotit a syntetizovat. Autoři si kladou za cíl přiblížit tuto problematiku čtenářům natolik, aby byli schopni se dané otázce sami věnovat a využívat zmiňované analýzy ve svých výzkumech.

  • Czech name

    Míry věcné významnosti s intervaly spolehlivosti a ukázky jejich využití v pedagogické praxi

  • Czech description

    Předložený článek je teoreticko-metodologického charakteru a pojednává o možnostech využití měr věcné významnosti a jejich intervalů spolehlivosti na příkladu didaktických testů jako jedné z klíčových metod pedagogického výzkumu. Svým obsahem je možné jej rozdělit do tří částí. V první části je blíže popsána a komparována problematika používání statistické a věcné významnosti. Následně se text v obecné rovině věnuje základním mírám věcné významnosti a v neposlední části pak otázce jejich praktického využití včetně intervalů spolehlivosti. V závěru se autoři snaží prezentované informace kriticky zhodnotit a syntetizovat. Autoři si kladou za cíl přiblížit tuto problematiku čtenářům natolik, aby byli schopni se dané otázce sami věnovat a využívat zmiňované analýzy ve svých výzkumech.

Classification

  • Type

    J<sub>SC</sub> - Article in a specialist periodical, which is included in the SCOPUS database

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Studia paedadogica

  • ISSN

    1803-7437

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    26

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    35

  • Pages from-to

    131-165

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database

    2-s2.0-85123353864