Measures of effect size with confidence intervals and examples of their use in pedagogical practice
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F21%3A43896333" target="_blank" >RIV/44555601:13430/21:43896333 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/44555601:13440/21:43896333 RIV/00216208:11230/21:10439999
Result on the web
<a href="https://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/2412/2205" target="_blank" >https://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/2412/2205</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/SP2021-3-6" target="_blank" >10.5817/SP2021-3-6</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Míry věcné významnosti s intervaly spolehlivosti a ukázky jejich využití v pedagogické praxi
Original language description
Předložený článek je teoreticko-metodologického charakteru a pojednává o možnostech využití měr věcné významnosti a jejich intervalů spolehlivosti na příkladu didaktických testů jako jedné z klíčových metod pedagogického výzkumu. Svým obsahem je možné jej rozdělit do tří částí. V první části je blíže popsána a komparována problematika používání statistické a věcné významnosti. Následně se text v obecné rovině věnuje základním mírám věcné významnosti a v neposlední části pak otázce jejich praktického využití včetně intervalů spolehlivosti. V závěru se autoři snaží prezentované informace kriticky zhodnotit a syntetizovat. Autoři si kladou za cíl přiblížit tuto problematiku čtenářům natolik, aby byli schopni se dané otázce sami věnovat a využívat zmiňované analýzy ve svých výzkumech.
Czech name
Míry věcné významnosti s intervaly spolehlivosti a ukázky jejich využití v pedagogické praxi
Czech description
Předložený článek je teoreticko-metodologického charakteru a pojednává o možnostech využití měr věcné významnosti a jejich intervalů spolehlivosti na příkladu didaktických testů jako jedné z klíčových metod pedagogického výzkumu. Svým obsahem je možné jej rozdělit do tří částí. V první části je blíže popsána a komparována problematika používání statistické a věcné významnosti. Následně se text v obecné rovině věnuje základním mírám věcné významnosti a v neposlední části pak otázce jejich praktického využití včetně intervalů spolehlivosti. V závěru se autoři snaží prezentované informace kriticky zhodnotit a syntetizovat. Autoři si kladou za cíl přiblížit tuto problematiku čtenářům natolik, aby byli schopni se dané otázce sami věnovat a využívat zmiňované analýzy ve svých výzkumech.
Classification
Type
J<sub>SC</sub> - Article in a specialist periodical, which is included in the SCOPUS database
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Studia paedadogica
ISSN
1803-7437
e-ISSN
—
Volume of the periodical
26
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
35
Pages from-to
131-165
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
2-s2.0-85123353864