All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Distance education during the Covid-19 crisis with an emphasis on outdoor learning approaches

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F22%3A43897065" target="_blank" >RIV/44555601:13430/22:43897065 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://drive.google.com/file/d/1YLV0NtQJpjhUj7o2zq2H_6jmLkiIN2WB/view?usp=sharing" target="_blank" >https://drive.google.com/file/d/1YLV0NtQJpjhUj7o2zq2H_6jmLkiIN2WB/view?usp=sharing</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Distanční vzdělávání v průběhu krize Covid-19 s důrazem na přístupy venkovního učení

  • Original language description

    Souhrnná výzkumná zpráva shrnuje výsledky výzkumu se smíšeným designem, realizovaného v rámci projektu &quot;Venkovní výuka v době krize: Reflexe distančního vzdělávání na 1. stupni ZŠ v průběhu pandemie Covid-19 a doporučení pro edukační realitu&quot; na náhodně vybraných školách Ústeckého kraje. Shrnuje výsledky zaměřené na výzvy, překážky a průběh realizace distančního vzdělávání v době, kdy byly školy uzavřené a implementaci přístupů venkovní výuky do tohoto typu vzdělávání. Výsledky ukazují, že zařazování prvků venkovní výuky v době uzávěry škol bylo spíše nahodilé a pouze u malé části pedagogů se dělo na pravidelné bázi. Alespoň někdy jej realizovala polovina pedagogů prvního stupně. Tento přístup byl využíván také při distanční realizaci rozsáhlejších projektů, které pro děti pedagogové připravovali. Významnou překážkou byl opět časový aspekt, kdy se výuka často omezovala na klíčové učivo.

  • Czech name

    Distanční vzdělávání v průběhu krize Covid-19 s důrazem na přístupy venkovního učení

  • Czech description

    Souhrnná výzkumná zpráva shrnuje výsledky výzkumu se smíšeným designem, realizovaného v rámci projektu &quot;Venkovní výuka v době krize: Reflexe distančního vzdělávání na 1. stupni ZŠ v průběhu pandemie Covid-19 a doporučení pro edukační realitu&quot; na náhodně vybraných školách Ústeckého kraje. Shrnuje výsledky zaměřené na výzvy, překážky a průběh realizace distančního vzdělávání v době, kdy byly školy uzavřené a implementaci přístupů venkovní výuky do tohoto typu vzdělávání. Výsledky ukazují, že zařazování prvků venkovní výuky v době uzávěry škol bylo spíše nahodilé a pouze u malé části pedagogů se dělo na pravidelné bázi. Alespoň někdy jej realizovala polovina pedagogů prvního stupně. Tento přístup byl využíván také při distanční realizaci rozsáhlejších projektů, které pro děti pedagogové připravovali. Významnou překážkou byl opět časový aspekt, kdy se výuka často omezovala na klíčové učivo.

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TL04000407" target="_blank" >TL04000407: Outdoor education in times of crisis: Reflections of distance learning at the primary school during a Covid-19 pandemic and recommendations for educational reality</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Number of pages

    21

  • Place of publication

    Ústí nad Labem

  • Publisher/client name

    Pedagogická fakulta UJEP

  • Version