Distance education during the Covid-19 crisis with an emphasis on outdoor learning approaches
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F22%3A43897065" target="_blank" >RIV/44555601:13430/22:43897065 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://drive.google.com/file/d/1YLV0NtQJpjhUj7o2zq2H_6jmLkiIN2WB/view?usp=sharing" target="_blank" >https://drive.google.com/file/d/1YLV0NtQJpjhUj7o2zq2H_6jmLkiIN2WB/view?usp=sharing</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Distanční vzdělávání v průběhu krize Covid-19 s důrazem na přístupy venkovního učení
Original language description
Souhrnná výzkumná zpráva shrnuje výsledky výzkumu se smíšeným designem, realizovaného v rámci projektu "Venkovní výuka v době krize: Reflexe distančního vzdělávání na 1. stupni ZŠ v průběhu pandemie Covid-19 a doporučení pro edukační realitu" na náhodně vybraných školách Ústeckého kraje. Shrnuje výsledky zaměřené na výzvy, překážky a průběh realizace distančního vzdělávání v době, kdy byly školy uzavřené a implementaci přístupů venkovní výuky do tohoto typu vzdělávání. Výsledky ukazují, že zařazování prvků venkovní výuky v době uzávěry škol bylo spíše nahodilé a pouze u malé části pedagogů se dělo na pravidelné bázi. Alespoň někdy jej realizovala polovina pedagogů prvního stupně. Tento přístup byl využíván také při distanční realizaci rozsáhlejších projektů, které pro děti pedagogové připravovali. Významnou překážkou byl opět časový aspekt, kdy se výuka často omezovala na klíčové učivo.
Czech name
Distanční vzdělávání v průběhu krize Covid-19 s důrazem na přístupy venkovního učení
Czech description
Souhrnná výzkumná zpráva shrnuje výsledky výzkumu se smíšeným designem, realizovaného v rámci projektu "Venkovní výuka v době krize: Reflexe distančního vzdělávání na 1. stupni ZŠ v průběhu pandemie Covid-19 a doporučení pro edukační realitu" na náhodně vybraných školách Ústeckého kraje. Shrnuje výsledky zaměřené na výzvy, překážky a průběh realizace distančního vzdělávání v době, kdy byly školy uzavřené a implementaci přístupů venkovní výuky do tohoto typu vzdělávání. Výsledky ukazují, že zařazování prvků venkovní výuky v době uzávěry škol bylo spíše nahodilé a pouze u malé části pedagogů se dělo na pravidelné bázi. Alespoň někdy jej realizovala polovina pedagogů prvního stupně. Tento přístup byl využíván také při distanční realizaci rozsáhlejších projektů, které pro děti pedagogové připravovali. Významnou překážkou byl opět časový aspekt, kdy se výuka často omezovala na klíčové učivo.
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TL04000407" target="_blank" >TL04000407: Outdoor education in times of crisis: Reflections of distance learning at the primary school during a Covid-19 pandemic and recommendations for educational reality</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Number of pages
21
Place of publication
Ústí nad Labem
Publisher/client name
Pedagogická fakulta UJEP
Version
—