All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Viewer participation as part of the artwork, a topic for gallery education and a subject of interpretation

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F24%3A43898797" target="_blank" >RIV/44555601:13430/24:43898797 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Participace diváka jako součást uměleckého díla, námět pro galerijní edukaci a předmět interpretace

  • Original language description

    Text je zaměřen na teoretickou reflexi výtvarně-edukativního programu realizovaného v Galerii moderního umění v Roudnici nad Labem v rámci výstavy Hérakleitův princip. Záměrem programu bylo zprostředkovat performativní instalaci Pavla Sterce s názvem Stachanovci transformace (2023). Skrze reflexi realizovaného programu a jeho zasazení do širšího teoretického rámce se zamýšlíme nad rolí diváka v rámci participativních a interaktivních uměleckých děl. Klademe si otázku, jakým způsobem vyuít motivu interaktivity při přípravě edukativního programu a jak vést diváka k aktivní spoluúčasti, která nebude vnímána pouze jako atraktivní hra.

  • Czech name

    Participace diváka jako součást uměleckého díla, námět pro galerijní edukaci a předmět interpretace

  • Czech description

    Text je zaměřen na teoretickou reflexi výtvarně-edukativního programu realizovaného v Galerii moderního umění v Roudnici nad Labem v rámci výstavy Hérakleitův princip. Záměrem programu bylo zprostředkovat performativní instalaci Pavla Sterce s názvem Stachanovci transformace (2023). Skrze reflexi realizovaného programu a jeho zasazení do širšího teoretického rámce se zamýšlíme nad rolí diváka v rámci participativních a interaktivních uměleckých děl. Klademe si otázku, jakým způsobem vyuít motivu interaktivity při přípravě edukativního programu a jak vést diváka k aktivní spoluúčasti, která nebude vnímána pouze jako atraktivní hra.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Výtvarná výchova v interakcích | Art Education in Interactions

  • ISBN

    978-80-7599-471-4

  • Number of pages of the result

    23

  • Pages from-to

    365-387

  • Number of pages of the book

    510

  • Publisher name

    Ostravská univerzita v Ostravě

  • Place of publication

    Ostrava

  • UT code for WoS chapter