Art inspirations in teaching mathematics at primary school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F24%3A43898886" target="_blank" >RIV/44555601:13430/24:43898886 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://8d8f55af62.clvaw-cdnwnd.com/0023db53731df613e31376e312bef977/200000249-bd96bbd96d/DvaDny2024.pdf" target="_blank" >https://8d8f55af62.clvaw-cdnwnd.com/0023db53731df613e31376e312bef977/200000249-bd96bbd96d/DvaDny2024.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výtvarné inspirace ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ
Original language description
Příspěvek se zaměřuje na přístup k výuce matematiky na 1. stupni základní školy, který propojuje matematické koncepty se zobrazovacími principy ve výtvarném umění. Představeny jsou aktivity a příklady zaloené na konfrontaci a reprodukci vybraných výtvarných děl, které lze integrovat do jednotlivých hodin matematiky i do rozsáhlejších tematických celků. Cílem je, v rámci mezipředmětových vazeb, posílit matematické dovednosti áků, rozšířit jejich znalosti o výtvarném umění a současně přispět k posílení oborových kompetencí obou předmětů.
Czech name
Výtvarné inspirace ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ
Czech description
Příspěvek se zaměřuje na přístup k výuce matematiky na 1. stupni základní školy, který propojuje matematické koncepty se zobrazovacími principy ve výtvarném umění. Představeny jsou aktivity a příklady zaloené na konfrontaci a reprodukci vybraných výtvarných děl, které lze integrovat do jednotlivých hodin matematiky i do rozsáhlejších tematických celků. Cílem je, v rámci mezipředmětových vazeb, posílit matematické dovednosti áků, rozšířit jejich znalosti o výtvarném umění a současně přispět k posílení oborových kompetencí obou předmětů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2024
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Dva dny s didaktikou matematiky 2004
ISBN
978-80-7603-485-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
62-67
Publisher name
Pedagogická fakulta UK
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Feb 15, 2024
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—