All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Art inspirations in teaching mathematics at primary school

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F24%3A43898886" target="_blank" >RIV/44555601:13430/24:43898886 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://8d8f55af62.clvaw-cdnwnd.com/0023db53731df613e31376e312bef977/200000249-bd96bbd96d/DvaDny2024.pdf" target="_blank" >https://8d8f55af62.clvaw-cdnwnd.com/0023db53731df613e31376e312bef977/200000249-bd96bbd96d/DvaDny2024.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výtvarné inspirace ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ

  • Original language description

    Příspěvek se zaměřuje na přístup k výuce matematiky na 1. stupni základní školy, který propojuje matematické koncepty se zobrazovacími principy ve výtvarném umění. Představeny jsou aktivity a příklady zaloené na konfrontaci a reprodukci vybraných výtvarných děl, které lze integrovat do jednotlivých hodin matematiky i do rozsáhlejších tematických celků. Cílem je, v rámci mezipředmětových vazeb, posílit matematické dovednosti áků, rozšířit jejich znalosti o výtvarném umění a současně přispět k posílení oborových kompetencí obou předmětů.

  • Czech name

    Výtvarné inspirace ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ

  • Czech description

    Příspěvek se zaměřuje na přístup k výuce matematiky na 1. stupni základní školy, který propojuje matematické koncepty se zobrazovacími principy ve výtvarném umění. Představeny jsou aktivity a příklady zaloené na konfrontaci a reprodukci vybraných výtvarných děl, které lze integrovat do jednotlivých hodin matematiky i do rozsáhlejších tematických celků. Cílem je, v rámci mezipředmětových vazeb, posílit matematické dovednosti áků, rozšířit jejich znalosti o výtvarném umění a současně přispět k posílení oborových kompetencí obou předmětů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Dva dny s didaktikou matematiky 2004

  • ISBN

    978-80-7603-485-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    62-67

  • Publisher name

    Pedagogická fakulta UK

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Feb 15, 2024

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article