Importance of videoprogramms as a material didactic mediums and their usage in education.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13440%2F01%3A00003093" target="_blank" >RIV/44555601:13440/01:00003093 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Význam výukových a popularizačních videopořadů při přípravě budoucích učitelů chemie.
Original language description
Je podána analýza využití videoprogramů ve výuce a dále jejich optimální struktura. Jsou zmiňována pozitiva i negativy videopořadů. Jako příklad populizačního videopořadu je uveden videopořad Kyselina sírová a její použití.
Czech name
Význam výukových a popularizačních videopořadů při přípravě budoucích učitelů chemie.
Czech description
Je podána analýza využití videoprogramů ve výuce a dále jejich optimální struktura. Jsou zmiňována pozitiva i negativy videopořadů. Jako příklad populizačního videopořadu je uveden videopořad Kyselina sírová a její použití.
Classification
Type
A - Audiovisual production
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2001
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
—
Place of publication
Ostrava
Publisher/client name
Ostravská univerzita
Version
—
Carrier ID
—