All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Structure of Curricula for the Branches of Study Leading to a Teacher Qualification

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13440%2F16%3A43887711" target="_blank" >RIV/44555601:13440/16:43887711 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://physics.ujep.cz/~ehejnova/Publikace/PDF/Prispevek_Kasperky_2015_studijni_plany.pdf" target="_blank" >http://physics.ujep.cz/~ehejnova/Publikace/PDF/Prispevek_Kasperky_2015_studijni_plany.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Struktura studijních plánů pro obory směřující k učitelské kvalifikaci

  • Original language description

    V příspěvku je prezentován stručný přehled současné situace v přípravném vzdělávání učitelů fyziky pro 2. st. ZŠ a pro SŠ. Dále jsou uvedeny modely, jež v současné době umožňují získat učitelskou kvalifikaci. V návaznosti na to je diskutována problematika struktury studijních plánů v bakalářském a navazujícím magisterském studiu s ohledem na různé přístupy pedagogických a &quot;nepedagogických&quot; fakult, včetně problematiky tzv. společného základu, která zahrnuje pedagogickopsychologickou složku a složku univerzitního základu. Zmíněna je též role oborových didaktik ve vztahu ke struktuře studijních plánů.

  • Czech name

    Struktura studijních plánů pro obory směřující k učitelské kvalifikaci

  • Czech description

    V příspěvku je prezentován stručný přehled současné situace v přípravném vzdělávání učitelů fyziky pro 2. st. ZŠ a pro SŠ. Dále jsou uvedeny modely, jež v současné době umožňují získat učitelskou kvalifikaci. V návaznosti na to je diskutována problematika struktury studijních plánů v bakalářském a navazujícím magisterském studiu s ohledem na různé přístupy pedagogických a &quot;nepedagogických&quot; fakult, včetně problematiky tzv. společného základu, která zahrnuje pedagogickopsychologickou složku a složku univerzitního základu. Zmíněna je též role oborových didaktik ve vztahu ke struktuře studijních plánů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 7 (Deset let zkušeností s realizací RVP ve výuce fyzice)

  • ISBN

    978-80-261-0531-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    44-49

  • Publisher name

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Place of publication

    Plzeň

  • Event location

    Kašperské Hory

  • Event date

    Apr 27, 2015

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article