The Integration Processes and Strengthening Competition Continue also on the Retail Market in the CR
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F02%3A00001834" target="_blank" >RIV/44555601:13510/02:00001834 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Procesy integrace a sílící konkurence pokračují i v maloobchodě ČR
Original language description
Příspěvek je věnován postavení základních obchodních subjektů na maloobchodním trhu v České republice. Analyzuje jejich ekonomickou situaci v současnosti a zaměřuje se na jejich vzájemnou konkurenci. Zvláštní pozornost se věnuje mezinárodním maloobchodním řetězcům a sítím, které jsou konfrontovány mezi sebou a s malými obchodními jednotkami, zejména pak se spotřebními družstvy. Je provedeno i nastinění rozvojových marketintových strategií, se zvláštním zřetelem na hypermarkety.
Czech name
Procesy integrace a sílící konkurence pokračují i v maloobchodě ČR
Czech description
—
Classification
Type
A - Audiovisual production
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
80-7044-446-0
Place of publication
Ústí nad Labem
Publisher/client name
Fakulta sociálně ekonomická UJEP
Version
3
Carrier ID
80-7044-446-0