All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Language Input and Dialogue Interactions within a Foreign Language Instruction

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F07%3A00004017" target="_blank" >RIV/44555601:13510/07:00004017 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Jazykový vstup a dialogické interakce ve výuce cizích jazyků

  • Original language description

    Současné pohledy na výuku cizích jazyků považují jazyk nejen za komunikační nástroj, ale také za významný prostředek kognitivního rozvoje jedince. Dialogické interakce mezi studenty jsou tak vedle komunikačního výstupu i důležitým nástrojem osvojování cizího jazyka. Účastníci komunikace totiž za účelem dosahování srozumitelnosti průběžně modifikují a restrukturují svou interakci, což vede k rychlejšímu osvojování daného jazyka. Negociace srozumitelného vstupu tak významně facilitují kognitivní i jazykový rozvoj jedinců.

  • Czech name

    Jazykový vstup a dialogické interakce ve výuce cizích jazyků

  • Czech description

    Současné pohledy na výuku cizích jazyků považují jazyk nejen za komunikační nástroj, ale také za významný prostředek kognitivního rozvoje jedince. Dialogické interakce mezi studenty jsou tak vedle komunikačního výstupu i důležitým nástrojem osvojování cizího jazyka. Účastníci komunikace totiž za účelem dosahování srozumitelnosti průběžně modifikují a restrukturují svou interakci, což vede k rychlejšímu osvojování daného jazyka. Negociace srozumitelného vstupu tak významně facilitují kognitivní i jazykový rozvoj jedinců.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník z Mezinárodní konference "Moderní přístupy k výuce cizích jazyků na VŠ II."

  • ISBN

    978-80-7044-923-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    76-80

  • Publisher name

    Fakulta sociálně ekonomická UJEP

  • Place of publication

    Ústí nad Labem

  • Event location

    Ústí nad Labem

  • Event date

    Aug 29, 2007

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article