Communication potential of a small gallery (The Rampa Gallery )
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13530%2F12%3A43884841" target="_blank" >RIV/44555601:13530/12:43884841 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Komunikační potenciál malé galerie (Galerie Rampa)
Original language description
Publikace se zaměřuje na využití a způsob uplatnění komplexu nástrojů integrované marketingové komunikace, aplikovatelné v oboru kurátorství jak pro jednotlivé výstavy, tak i na ucelený projekt. Důraz je kladen na aplikovatelnost marketivngové teorie v prostředí alternativních galerií, především na růst známosti značky Galerie Rampa, zvýšení návštěvnosti a metodologie měření úspěšnosti komunikačních nástrojů a kanálů.
Czech name
Komunikační potenciál malé galerie (Galerie Rampa)
Czech description
Publikace se zaměřuje na využití a způsob uplatnění komplexu nástrojů integrované marketingové komunikace, aplikovatelné v oboru kurátorství jak pro jednotlivé výstavy, tak i na ucelený projekt. Důraz je kladen na aplikovatelnost marketivngové teorie v prostředí alternativních galerií, především na růst známosti značky Galerie Rampa, zvýšení návštěvnosti a metodologie měření úspěšnosti komunikačních nástrojů a kanálů.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AL - Art, architecture, cultural heritage
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7414-539-1
Number of pages
57
Publisher name
Fakulta umění a designu UJEP
Place of publication
Ústí nad Labem
UT code for WoS book
—