All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Metaphor and dialogue in gallery animations

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13530%2F21%3A43897387" target="_blank" >RIV/44555601:13530/21:43897387 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.kuv.upol.cz/post/metafora-a-dialog-v-galerijn%C3%ADch-animac%C3%ADch" target="_blank" >https://www.kuv.upol.cz/post/metafora-a-dialog-v-galerijn%C3%ADch-animac%C3%ADch</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Metafora a dialog v galerijních animacích.

  • Original language description

    Text propojuje tři části. První analyzuje současné dílo Eda Atkinse, které spojuje obraz a hudbu a intenzivně pracuje s metaforou. Druhá část vysvětluje způsob otázek nad tímto dílem vevázaných k metodě konceptové analýzy a použitelných v galerijní animaci při komunikaci nad dílem. Exponuje vědomou konstrukci těchto otázek a jejich návaznosti k analýze díla. Třetí část se zabývá teoretickým pozadím této metody, zejména rozhraním první a třetí poznávací perspektivy, a ukazuje její účinnost při přípravě (analýze) a vedení části galerijní animace, tedy při komunikaci nad dílem. Celý text obhajuje účinnost tohoto přístupu v galerijní a edukační praxi.

  • Czech name

    Metafora a dialog v galerijních animacích.

  • Czech description

    Text propojuje tři části. První analyzuje současné dílo Eda Atkinse, které spojuje obraz a hudbu a intenzivně pracuje s metaforou. Druhá část vysvětluje způsob otázek nad tímto dílem vevázaných k metodě konceptové analýzy a použitelných v galerijní animaci při komunikaci nad dílem. Exponuje vědomou konstrukci těchto otázek a jejich návaznosti k analýze díla. Třetí část se zabývá teoretickým pozadím této metody, zejména rozhraním první a třetí poznávací perspektivy, a ukazuje její účinnost při přípravě (analýze) a vedení části galerijní animace, tedy při komunikaci nad dílem. Celý text obhajuje účinnost tohoto přístupu v galerijní a edukační praxi.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    60401 - Arts, Art history

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Kultura, umění a výchova

  • ISSN

    2336-1824

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    9(1) 2021

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    nestrankovano

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database