Conceptual analysis
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13530%2F22%3A43897389" target="_blank" >RIV/44555601:13530/22:43897389 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.uhk.cz/cs/pedagogicka-fakulta/pdf/pracoviste-fakulty/katedra-vytvarne-kultury-a-textilni-tvorby/konference/konference-univerzitni-galerie/sbornik" target="_blank" >https://www.uhk.cz/cs/pedagogicka-fakulta/pdf/pracoviste-fakulty/katedra-vytvarne-kultury-a-textilni-tvorby/konference/konference-univerzitni-galerie/sbornik</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Konceptová analýza.
Original language description
Příspěvek seznamuje s konceptovou analýzou projektu "Repete", který proběhl v univerzitní galerii Rampa FUD UJEP ve spolupráci se ZŠ Řehlovice. Vysvětluje na fázích této tvorby jednotlivé způsoby symbolizace a komponenty zkušenosti, jimiž se konceptová analýza zabývá. Obhajuje funkčnost této metody a její citlivost jak pro subjektivní a intersubjektivní aspekty, tak pro objektivní danosti procesu tvorby i vytvářeného díla. Zobecňuje rysy tohoto projektu spolupráce s dětmi ze základní školy na určitý typ strategií, tvorbu tvořivých úloh, který by mohl pomoci jak edukativním, tak kurátorským studiím, protože usiluje o porozumění a tvorbu chápe jako proces poznávání.
Czech name
Konceptová analýza.
Czech description
Příspěvek seznamuje s konceptovou analýzou projektu "Repete", který proběhl v univerzitní galerii Rampa FUD UJEP ve spolupráci se ZŠ Řehlovice. Vysvětluje na fázích této tvorby jednotlivé způsoby symbolizace a komponenty zkušenosti, jimiž se konceptová analýza zabývá. Obhajuje funkčnost této metody a její citlivost jak pro subjektivní a intersubjektivní aspekty, tak pro objektivní danosti procesu tvorby i vytvářeného díla. Zobecňuje rysy tohoto projektu spolupráce s dětmi ze základní školy na určitý typ strategií, tvorbu tvořivých úloh, který by mohl pomoci jak edukativním, tak kurátorským studiím, protože usiluje o porozumění a tvorbu chápe jako proces poznávání.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Univerzitní galerie -- tradice, výstavní praxe a edukační potenciál
ISBN
978-80-7435-817-3
Number of pages of the result
13
Pages from-to
330-343
Number of pages of the book
553
Publisher name
Gaudeamus, Hradec Králové
Place of publication
Hradec Králové
UT code for WoS chapter
—