All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Conceptual analysis

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13530%2F22%3A43897389" target="_blank" >RIV/44555601:13530/22:43897389 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.uhk.cz/cs/pedagogicka-fakulta/pdf/pracoviste-fakulty/katedra-vytvarne-kultury-a-textilni-tvorby/konference/konference-univerzitni-galerie/sbornik" target="_blank" >https://www.uhk.cz/cs/pedagogicka-fakulta/pdf/pracoviste-fakulty/katedra-vytvarne-kultury-a-textilni-tvorby/konference/konference-univerzitni-galerie/sbornik</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Konceptová analýza.

  • Original language description

    Příspěvek seznamuje s konceptovou analýzou projektu &quot;Repete&quot;, který proběhl v univerzitní galerii Rampa FUD UJEP ve spolupráci se ZŠ Řehlovice. Vysvětluje na fázích této tvorby jednotlivé způsoby symbolizace a komponenty zkušenosti, jimiž se konceptová analýza zabývá. Obhajuje funkčnost této metody a její citlivost jak pro subjektivní a intersubjektivní aspekty, tak pro objektivní danosti procesu tvorby i vytvářeného díla. Zobecňuje rysy tohoto projektu spolupráce s dětmi ze základní školy na určitý typ strategií, tvorbu tvořivých úloh, který by mohl pomoci jak edukativním, tak kurátorským studiím, protože usiluje o porozumění a tvorbu chápe jako proces poznávání.

  • Czech name

    Konceptová analýza.

  • Czech description

    Příspěvek seznamuje s konceptovou analýzou projektu &quot;Repete&quot;, který proběhl v univerzitní galerii Rampa FUD UJEP ve spolupráci se ZŠ Řehlovice. Vysvětluje na fázích této tvorby jednotlivé způsoby symbolizace a komponenty zkušenosti, jimiž se konceptová analýza zabývá. Obhajuje funkčnost této metody a její citlivost jak pro subjektivní a intersubjektivní aspekty, tak pro objektivní danosti procesu tvorby i vytvářeného díla. Zobecňuje rysy tohoto projektu spolupráce s dětmi ze základní školy na určitý typ strategií, tvorbu tvořivých úloh, který by mohl pomoci jak edukativním, tak kurátorským studiím, protože usiluje o porozumění a tvorbu chápe jako proces poznávání.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Univerzitní galerie -- tradice, výstavní praxe a edukační potenciál

  • ISBN

    978-80-7435-817-3

  • Number of pages of the result

    13

  • Pages from-to

    330-343

  • Number of pages of the book

    553

  • Publisher name

    Gaudeamus, Hradec Králové

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • UT code for WoS chapter