Methodology for obtaining elevation data for selected points of yards
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F11%3A%230000927" target="_blank" >RIV/44994575:_____/11:#0000927 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.cdv.cz/" target="_blank" >http://www.cdv.cz/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metodika získání údajů o nadmořské výšce pro vybrané body kolejišť
Original language description
Metodika upřesňuje možné způsoby pořízení výškových údajů k referenčním kolejím železničních tratí s ohledem na reálně dosažitelné přesnosti jednotlivých variant měření a dále finanční a kapacitní předpoklady pro plnění úkolu. Účelem analýzy bylo poskytnout objektivní podklad pro rozhodování o pořízení výškopisných dat. Základním východiskem je, že požadavek na přesnost měření vychází z objektivních potřeb znalosti výškopisu pro krizové řízení operací na železnicích a v jejich blízkém okolí. Předpokládaná výškopisná data mají být implementována v celonárodních informačních a řídicích systémech určených pro podporu krizového řízení, nejsou tedy určena pro výstavbu informačních systémů určených pro správu majetku ani pro zpracování technických prováděcích projektů staveb na železnicích, i když se nevylučuje použitelnost vytvářených a spravovaných informací pro úvodní stavební studie nebo účelové projekty nebo situační generely
Czech name
Metodika získání údajů o nadmořské výšce pro vybrané body kolejišť
Czech description
Metodika upřesňuje možné způsoby pořízení výškových údajů k referenčním kolejím železničních tratí s ohledem na reálně dosažitelné přesnosti jednotlivých variant měření a dále finanční a kapacitní předpoklady pro plnění úkolu. Účelem analýzy bylo poskytnout objektivní podklad pro rozhodování o pořízení výškopisných dat. Základním východiskem je, že požadavek na přesnost měření vychází z objektivních potřeb znalosti výškopisu pro krizové řízení operací na železnicích a v jejich blízkém okolí. Předpokládaná výškopisná data mají být implementována v celonárodních informačních a řídicích systémech určených pro podporu krizového řízení, nejsou tedy určena pro výstavbu informačních systémů určených pro správu majetku ani pro zpracování technických prováděcích projektů staveb na železnicích, i když se nevylučuje použitelnost vytvářených a spravovaných informací pro úvodní stavební studie nebo účelové projekty nebo situační generely
Classification
Type
N<sub>metC</sub> - Methodology certified by the authorised body
CEP classification
AP - Municipal, regional and transportation planning
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/CG942-107-910" target="_blank" >CG942-107-910: The creation of the system environment for recording and up-dating information about railway net and locations primary produced in IS CD displayed for public administration needs in the Unified Transport Vector Map using state mapped product ZABAGED</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
CG942-107-910/01/2010
Regulation ID
—
Technical parameters
Č.J.: 44/2012-520-TPV/1 ze dne 24. dubna 2012
Economical parameters
Metodika nabízí ekonomické vyhodnocení všech dostupných metod měření výškového profilu železničních tratí a ekonomické parametry budou závislé na metodě použité správcem železniční tratě.
Certification body designation
Ministerstvo dopravy
Date of certification
—
Method of use
C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů