Determination of travel time using traffic modeling
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F12%3A%230000903" target="_blank" >RIV/44994575:_____/12:#0000903 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Stanovení časové dostupnosti s využitím dopravního modelování
Original language description
Metodický postup popisuje jak pomocí dopravního modelování evaluovat různé záměry v území a územně-plánovací dokumentaci, se speciálním zaměřením na možnosti podchycení rychlých změn v území. Metodiku doplnil soubor opatření, který uvádí možnosti omezenínegativních dopadů dopravy vzniklé v důsledku rozrůstání měst.
Czech name
Stanovení časové dostupnosti s využitím dopravního modelování
Czech description
Metodický postup popisuje jak pomocí dopravního modelování evaluovat různé záměry v území a územně-plánovací dokumentaci, se speciálním zaměřením na možnosti podchycení rychlých změn v území. Metodiku doplnil soubor opatření, který uvádí možnosti omezenínegativních dopadů dopravy vzniklé v důsledku rozrůstání měst.
Classification
Type
N<sub>metC</sub> - Methodology certified by the authorised body
CEP classification
AP - Municipal, regional and transportation planning
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
Result was created during the realization of more than one project. More information in the Projects tab.
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
Metodika dopravní modelování
Regulation ID
36/2012-520-TPV/1
Technical parameters
36/2012-520-TPV/1
Economical parameters
Stanovení ekonomických nákladů a přínosů, které aplikace metodiky bude vyžadovat/přinese nelze jednoznačně stanovit. Náklady na straně zpracovatele představují zvýšené nároky na zpracování vstupních údajů. Obdobně obtížné je vyjádřit přímé ekonomické přínosy, neboť přínos metodiky spočívá zejména ve zkvalitnění rozhodování z hlediska využití území a ekonomických aktivit v něm, s cílem návrhu environmentálně šetrného a energeticky úsporného dopravního systému.
Certification body designation
Ministerstvo Dopravy ČR
Date of certification
—
Method of use
C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů