Methodology for determining the length and extent of surveys of road users with respect to the effective use of funds
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F14%3A%230001330" target="_blank" >RIV/44994575:_____/14:#0001330 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metodika stanovení délky a rozsahu průzkumů chování účastníků silničního provozu s ohledem na efektivní vynakládání finančních prostředků
Original language description
Předmětem metodiky je stanovení způsobu sběru NUB s využitím matematického modelu, který optimalizuje časové a finanční náklady na sběr NUB. Tato metodika popisuje sledování svícení vozidel, používání zádržných systému ve vozidle, používání telefonního či jiného zařízení za jízdy řidičem, používání přileb při jízdě na kole, měření rychlostí vozidel a časových odstupů mezi nimi. V úvodu metodiky jsou uvedena kritéria pro označování referenčních bodů pro sběr NUB, dále jsou zde uvedeny zásady pro umístěníreferenčních bodů v případě nutnosti jejich přesunu z důvodu změny dopravně technického charakteru daného místa. Základní síť referenčních bodů je, z důvodu zachování porovnatelnosti dat a možnosti sledovat časový vývoj jednotlivých NUB, převzata z projektu SENZOR. V dalších kapitolách jsou popsané charakteristiky jednotlivých NUB, postupy a technické vybavení pro jich sběr resp. měření. Dále je zde uveden rozsah a délka sběru/měření jednotlivých NUB s ohledem na efektivní vynakládání f
Czech name
Metodika stanovení délky a rozsahu průzkumů chování účastníků silničního provozu s ohledem na efektivní vynakládání finančních prostředků
Czech description
Předmětem metodiky je stanovení způsobu sběru NUB s využitím matematického modelu, který optimalizuje časové a finanční náklady na sběr NUB. Tato metodika popisuje sledování svícení vozidel, používání zádržných systému ve vozidle, používání telefonního či jiného zařízení za jízdy řidičem, používání přileb při jízdě na kole, měření rychlostí vozidel a časových odstupů mezi nimi. V úvodu metodiky jsou uvedena kritéria pro označování referenčních bodů pro sběr NUB, dále jsou zde uvedeny zásady pro umístěníreferenčních bodů v případě nutnosti jejich přesunu z důvodu změny dopravně technického charakteru daného místa. Základní síť referenčních bodů je, z důvodu zachování porovnatelnosti dat a možnosti sledovat časový vývoj jednotlivých NUB, převzata z projektu SENZOR. V dalších kapitolách jsou popsané charakteristiky jednotlivých NUB, postupy a technické vybavení pro jich sběr resp. měření. Dále je zde uveden rozsah a délka sběru/měření jednotlivých NUB s ohledem na efektivní vynakládání f
Classification
Type
N<sub>metC</sub> - Methodology certified by the authorised body
CEP classification
AQ - Safety and health protection, safety in operating machinery
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
Result was created during the realization of more than one project. More information in the Projects tab.
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
Metodika stanovení délky a DP
Regulation ID
88/2014-710-VV/1
Technical parameters
Tento výsledek je veřejně dostupný. Jeho obsah je chráněn autorským zákonem č. 121/200 Sb., dle aktuálního znění.
Economical parameters
Ekonomický přínos vychází ze snížení nákladů na provádění dopravních průzkumů a je přímo závyslý na jehjich rozsahu.
Certification body designation
Ministerstvo dopravy, nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, PO BOX 9, 110 15 Praha 1, Odbor kosmických aktivit a ITS
Date of certification
—
Method of use
C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů