The methodology for the creation of LARP into school teaching as one of the modern teaching methods
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F14%3A%230001343" target="_blank" >RIV/44994575:_____/14:#0001343 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://trafficlarp.cdv.cz/cz/" target="_blank" >http://trafficlarp.cdv.cz/cz/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metodika pro tvorbu LARP do školní výuky, jako jedné z moderních metod výuky
Original language description
Metodika je metodickým materiálem pro seznámení pedagogických pracovníků se specifickou kategorií rolových her - LARPem jako doplňkové aktivity zařaditelné do školní výuky. LARP (live action role playing) můžeme považovat za relativně samostatnou kategorií her využívající princip hraní role. Cílem této metodiky je seznámit se specifiky a postupy tvorby rolových her, které se po dlouhou dobu dotýkaly oblasti formálního vzdělávání spíše okrajově. Rolové hry přinášejí možnost validovat již nabyté informace(např. formou frontální výuky před samotnou hrou). Stírá ostrý rozdíl mezi myšlením a jednáním skrze aktivní užívání určitých znalostí v patřičném kontextu, nabízejí realistická hřiště pro uvědomování si širších souvislostí.
Czech name
Metodika pro tvorbu LARP do školní výuky, jako jedné z moderních metod výuky
Czech description
Metodika je metodickým materiálem pro seznámení pedagogických pracovníků se specifickou kategorií rolových her - LARPem jako doplňkové aktivity zařaditelné do školní výuky. LARP (live action role playing) můžeme považovat za relativně samostatnou kategorií her využívající princip hraní role. Cílem této metodiky je seznámit se specifiky a postupy tvorby rolových her, které se po dlouhou dobu dotýkaly oblasti formálního vzdělávání spíše okrajově. Rolové hry přinášejí možnost validovat již nabyté informace(např. formou frontální výuky před samotnou hrou). Stírá ostrý rozdíl mezi myšlením a jednáním skrze aktivní užívání určitých znalostí v patřičném kontextu, nabízejí realistická hřiště pro uvědomování si širších souvislostí.
Classification
Type
N<sub>metC</sub> - Methodology certified by the authorised body
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
Result was created during the realization of more than one project. More information in the Projects tab.
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
MELA
Regulation ID
136/2014-710-VV/1
Technical parameters
Tento výsledek je veřejně dostupný. Jeho obsah je chráněn autorským zákonem č. 121/200 Sb., dle aktuálního znění.
Economical parameters
Výsledek není určen ke komerčnímu využití. Hlavní přínos je zvýšení úrovně vědomostí a dovedností žáků základních škol v oblasti dopravní výchovy. Povede ke snížení nehodovosti dětí a mládeže a tím i celospolečenských ztrát.
Certification body designation
Ministerstvo dopravy, nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, PO BOX 9, 110 15 Praha 1, Česká republika
Date of certification
—
Method of use
C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů