All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The correlation between the static plate - bearing test and light plate dynamic test

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F14%3A%230001441" target="_blank" >RIV/44994575:_____/14:#0001441 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Korelace mezi statickou zatěžovací zkouškou a lehkou dynamickou deskou

  • Original language description

    Provádění a kontrola únosnosti a zhutnění podloží/zemní pláně a podkladních (nestmelených) vrstev konstrukce vozovky je jednou z nejdůležitějsích fází při výstavbě pozemních komunikací (PK), mající významný vliv na jejich kvalitu a životnost. V normách apředpisech (Systém jakosti v oboru pozemních komunikací SJ PK MD) je využití zkoušky lehkou dynamickou deskou (rázový modul přetvárnosti Mvd) proti statické zatěžovací zkoušce (modul přetvárnosti Edef,2) značně omezeno. Na základě vyhodnocení rozsáhléhosouboru souběžných měření oběmi zatěžovacími zkouškami byla zpracována metodika, týkající se jejich korelace. Předpokládáme, že využití doporučení a korelaních vztahů zde uvedených umožní širší uplatněné polní zkoušky, jejíž výhody jsou nesporné. O vlivu rozšířené možnosti kontroly kvality s ekonomickým důsledkem v podobě vyšší kvality a životnosti vozovky nemluvě.

  • Czech name

    Korelace mezi statickou zatěžovací zkouškou a lehkou dynamickou deskou

  • Czech description

    Provádění a kontrola únosnosti a zhutnění podloží/zemní pláně a podkladních (nestmelených) vrstev konstrukce vozovky je jednou z nejdůležitějsích fází při výstavbě pozemních komunikací (PK), mající významný vliv na jejich kvalitu a životnost. V normách apředpisech (Systém jakosti v oboru pozemních komunikací SJ PK MD) je využití zkoušky lehkou dynamickou deskou (rázový modul přetvárnosti Mvd) proti statické zatěžovací zkoušce (modul přetvárnosti Edef,2) značně omezeno. Na základě vyhodnocení rozsáhléhosouboru souběžných měření oběmi zatěžovacími zkouškami byla zpracována metodika, týkající se jejich korelace. Předpokládáme, že využití doporučení a korelaních vztahů zde uvedených umožní širší uplatněné polní zkoušky, jejíž výhody jsou nesporné. O vlivu rozšířené možnosti kontroly kvality s ekonomickým důsledkem v podobě vyšší kvality a životnosti vozovky nemluvě.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    JN - Civil engineering

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    Result was created during the realization of more than one project. More information in the Projects tab.

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Silniční obzor

  • ISSN

    0322-7154

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    75

  • Issue of the periodical within the volume

    7-8

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    196-200

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database