Methodology for using non-destructive devices in concrete situations
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F15%3A%230001535" target="_blank" >RIV/44994575:_____/15:#0001535 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metodika pro použití jednotlivých NDT zařízení v konkrétních situacích
Original language description
Na základě dosavadní praxe a provedených experimentů a výzkumu byla vypracována metodika, jejímž účelem je podrobně uvést doporučení pro použití jednotlivých zařízení při diagnostice objektů dopravní infrastruktury. Především se metodika týká nedestruktivních metod georadaru a laserového skenování.
Czech name
Metodika pro použití jednotlivých NDT zařízení v konkrétních situacích
Czech description
Na základě dosavadní praxe a provedených experimentů a výzkumu byla vypracována metodika, jejímž účelem je podrobně uvést doporučení pro použití jednotlivých zařízení při diagnostice objektů dopravní infrastruktury. Především se metodika týká nedestruktivních metod georadaru a laserového skenování.
Classification
Type
N<sub>metC</sub> - Methodology certified by the authorised body
CEP classification
JO - Land transport systems and equipment
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
Result was created during the realization of more than one project. More information in the Projects tab.
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
Metodika NDT - GPR a LS
Regulation ID
69/2015-710-VV/1
Technical parameters
Tato metodika je zaměřena na novější nedestruktivní metody (NDT) používané při diagnostice stavu dopravní infrastruktury, se zaměřením na ty, které mají vysoký potenciál uplatnění. Jde především o georadar a laserové skenování, okrajově jsou zmíněny takétermografie a fotogrammetrická metoda (fotosken). Metodika se nezabývá klasickými metodami diagnostiky, jako je měření proměnných parametrů vozovek na síťové úrovni apod. Jsou zde uvedena doporučení pro použití jednotlivých zařízení při diagnostice objektů dopravní infrastruktury, především vozovek, se zaměřením na 3D aplikace a měření prováděná z měřicího vozidla.
Economical parameters
Cílem metodiky je uvést: optimální způsoby provedení diagnostiky, způsoby začlenění výsledků do databáze správců, vzorové příklady uplatnění nedestruktivních metod, kombinace různých NDT metod, ekonomickou analýzu. Přímo vyčíslitelné ekonomické přínosy nejsou
Certification body designation
Ministestvo dopravy, nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, PO BOX 9, 110 15 Praha 1
Date of certification
—
Method of use
C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů