All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Natural Disasters on Road and Railway Networksin the Czech Republic over the Period 1997 - 2014

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F15%3A%230001663" target="_blank" >RIV/44994575:_____/15:#0001663 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://trisk.cdvinfo.cz/vysledky/" target="_blank" >http://trisk.cdvinfo.cz/vysledky/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Přírodní pohromy na silniční a železniční síti v České republice v letech 1997 - 2014

  • Original language description

    Hlavní mapa zobrazuje údaje o uzavírkách silnic a dálnic v důsledku působení přírodních procesů. Tyto údaje jsou vztaženy k jednotlivým úsekům a znázorněny kruhovým diagramem. Velikost diagramu odpovídá počtu let, ve kterých byl daný úsek přerušen. Složení diagramu ukazuje na přírodní události, během nichž došlo k přerušení dopravy. Událostí rozumíme přírodní pohromu významnou plošným rozsahem i svými dopady. Hlavním zdrojem dat o přerušení dopravy na železnici byly tzv. Mimořádnosti. Hlavní příčinou přerušení provozu na železnici jsou pády stromů, dalšími v pořadí jsou sněhová kalamita a povodně.

  • Czech name

    Přírodní pohromy na silniční a železniční síti v České republice v letech 1997 - 2014

  • Czech description

    Hlavní mapa zobrazuje údaje o uzavírkách silnic a dálnic v důsledku působení přírodních procesů. Tyto údaje jsou vztaženy k jednotlivým úsekům a znázorněny kruhovým diagramem. Velikost diagramu odpovídá počtu let, ve kterých byl daný úsek přerušen. Složení diagramu ukazuje na přírodní události, během nichž došlo k přerušení dopravy. Událostí rozumíme přírodní pohromu významnou plošným rozsahem i svými dopady. Hlavním zdrojem dat o přerušení dopravy na železnici byly tzv. Mimořádnosti. Hlavní příčinou přerušení provozu na železnici jsou pády stromů, dalšími v pořadí jsou sněhová kalamita a povodně.

Classification

  • Type

    N<sub>map</sub> - Specialized map with scientific content

  • CEP classification

    DE - Earth magnetism, geodesy, geography

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    Result was created during the realization of more than one project. More information in the Projects tab.

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    RUPOK

  • Regulation ID

  • Technical parameters

    Mapy ukazují komplexní hodnocení rizika, které je detailněni zobrazeno ve webové mapové aplikaci RUPOK (www.rupok.cz). Aplikace je volně přístupná. Primárně je určena pro pracovníky Ministerstva dopravy ČR, rovně správcům komunikací.

  • Economical parameters

    zefektivnění řízení rizik na silničních sítích, snížení nepřímých dopadů přerušení postižených úseků, snížení ekonomických ztrát

  • Certification body designation

  • Date of certification

  • Method of use

    B - Výsledek je využíván orgány státní nebo veřejné správy