All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Design and laying technology of cement-concrete layer for directly running bridge decks

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F19%3AN0000134" target="_blank" >RIV/44994575:_____/19:N0000134 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/12169528:_____/19:N0000002

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Technologie návrhu a pokládky přímo pojížděné cementobetonové vrstvy pro mostní konstrukce

  • Original language description

    Technologie je založena na modifikovaných betonových směsích a způsobu jejich pokládky, ze kterých lze za podmínek této technologie zhotovit jednovrstvou či složenou mostovku bez dodatečné hydroizolace. Výhoda této technologie oproti konvenčnímu řešení je v nižších nákladech na zhotovení horní stavby, vyšší životnosti mostovky oproti vozovce na mostě, výrazně nižší riziko vyjíždění kolejí a rychlejší realizace oproti vrstvenému systému vozovky nad železobetonovou mostovkou.

  • Czech name

    Technologie návrhu a pokládky přímo pojížděné cementobetonové vrstvy pro mostní konstrukce

  • Czech description

    Technologie je založena na modifikovaných betonových směsích a způsobu jejich pokládky, ze kterých lze za podmínek této technologie zhotovit jednovrstvou či složenou mostovku bez dodatečné hydroizolace. Výhoda této technologie oproti konvenčnímu řešení je v nižších nákladech na zhotovení horní stavby, vyšší životnosti mostovky oproti vozovce na mostě, výrazně nižší riziko vyjíždění kolejí a rychlejší realizace oproti vrstvenému systému vozovky nad železobetonovou mostovkou.

Classification

  • Type

    Z<sub>tech</sub> - Verified technology

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20104 - Transport engineering

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/FV10670" target="_blank" >FV10670: Modified concrete overlays for bridges</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Data specific for result type

  • Internal product ID

    V_240

  • Numerical identification

  • Technical parameters

    Tato technologie umožňuje v případě rekonstrukce zachování stávající nivelety mostu a zvýšení únosnosti / zatížitelnosti mostu, tím, že je místo původní dřevěné konstrukce na pražcích či konstrukce železobetonové nespřažené s hlavními nosníky z oceli celá konstrukční výška mostovky využita jako nosná a není na ní žádné další balastní zatížení v podobě vozovkového souvrství.

  • Economical parameters

    Dle srovnání nákladových cen bez zisku a režií je zřejmé, že existuje ekonomický prostor pro uvedení technologie na trh. Nákladový rozdíl cen se pohybuje okolo 1000- 1300 Kč na m2 plochy mostu. Cenu velmi ovlivňuje technické vybavení prováděcí firmy, zda chce či nechce uplatnit cenu za nájem finišeru na zakázku a da disponuje zařízeními na provedení povrchu PP vrstvy.

  • Application category by cost

  • Owner IČO

    12169528

  • Owner name

    Vladimír Fišer, Centrum dopravního výzkumu, v. v. i.

  • Owner country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Usage type

    V - Výsledek je využíván vlastníkem

  • Licence fee requirement

  • Web page