Complete analysis and design of suitable areas
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F23%3A10001657" target="_blank" >RIV/44994575:_____/23:10001657 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/62243136:_____/23:N0000019
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kompletní analýza a návrh vhodných oblastí
Original language description
V rámci projektu DP002N se řeší i návrh vhodných oblastí pro umístění vodíkových čerpacích stanic. Tento dílčí výstup navrhuje lokality, kde by mohlo být umístění vodíkových čerpacích stanic vhodné. Při návrhu vhodných oblastí hrají důležitou roli faktory jako například intenzita dopravy v jednotlivých lokalitách, blízkost průmyslových oblastí a logistických center, dostupnost dopravních podniků a vozových parků komunální techniky větších měst, aktivity komerčních společností v oblasti vodíkových technologií, blízkost obnovitelných zdrojů energie a ochota jednotlivých regionů (krajů) přecházet na vodíkovou ekonomiku.Důraz byl kladen v první variantě na poptávku na silniční síti na základě intenzity dopravy. Druhý případ se zaměřil na vyhodnocení průzkumu ochoty firem a kvantifikuje poptávku na úrovni okresů. Výsledná diverzifikace vodíkových čerpacích stanic by měla vycházet z jistého průniku obou variant. Předpokládá se, že některé společnosti, jako jsou dopravní podniky, případně logistická centra si vybudují soukromé čerpací stanice pro vlastní spotřebu a pro potřebu svých zákazníků. Jiné, menší firmy, budou využívat síť veřejně dostupných čerpacích stanic a míra jejich přechodu na vodík jako palivo ve své flotile vozidel, jak jde vidět z průzkumu, bude závislá na dostupnosti infrastruktury vodíkových čerpacích stanic.
Czech name
Kompletní analýza a návrh vhodných oblastí
Czech description
V rámci projektu DP002N se řeší i návrh vhodných oblastí pro umístění vodíkových čerpacích stanic. Tento dílčí výstup navrhuje lokality, kde by mohlo být umístění vodíkových čerpacích stanic vhodné. Při návrhu vhodných oblastí hrají důležitou roli faktory jako například intenzita dopravy v jednotlivých lokalitách, blízkost průmyslových oblastí a logistických center, dostupnost dopravních podniků a vozových parků komunální techniky větších měst, aktivity komerčních společností v oblasti vodíkových technologií, blízkost obnovitelných zdrojů energie a ochota jednotlivých regionů (krajů) přecházet na vodíkovou ekonomiku.Důraz byl kladen v první variantě na poptávku na silniční síti na základě intenzity dopravy. Druhý případ se zaměřil na vyhodnocení průzkumu ochoty firem a kvantifikuje poptávku na úrovni okresů. Výsledná diverzifikace vodíkových čerpacích stanic by měla vycházet z jistého průniku obou variant. Předpokládá se, že některé společnosti, jako jsou dopravní podniky, případně logistická centra si vybudují soukromé čerpací stanice pro vlastní spotřebu a pro potřebu svých zákazníků. Jiné, menší firmy, budou využívat síť veřejně dostupných čerpacích stanic a míra jejich přechodu na vodík jako palivo ve své flotile vozidel, jak jde vidět z průzkumu, bude závislá na dostupnosti infrastruktury vodíkových čerpacích stanic.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
20104 - Transport engineering
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TN02000007" target="_blank" >TN02000007: National Hydrogen Mobility Center</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2023
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů