All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Updated Methodological information for Diagnosing the Intellectual Abilities of Children, Pupils and Students

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F45768455%3A_____%2F21%3AN0000001" target="_blank" >RIV/45768455:_____/21:N0000001 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Aktualizace Metodické informace pro diagnostiku rozumových schopností dětí, žáků a studentů

  • Original language description

    Metodická informace pro diagnostiku rozumových schopností dětí, žáků a studentů je metodickým materiálem, jehož první verze vznikla v roce 2015 v Národním ústavu pro vzdělávání (po organizační změně Národním pedagogickém institutu České republiky). Metodika je využívána NPI ČR při metodické podpoře diagnostiky rozumových schopností ve školských poradenských zařízeních a také v revizních procesech, při ověřování správnosti postupů těchto zařízení. Metodika byla vzata na vědomí poradou vedení MŠMT v roce 2015. Na základě zjištění projektu proběhla v současnosti aktualizace textu metodiky, a to doplněním zjištění z projektu TAČR TL02000187 a úpravami na základě změn školské legislativy a zavedení nových diagnostických metod do užívání. (Výsledkem, který je vykazován v rámci RIV, a pro který je uveden i autor, je výlučně aktualizace metodické informace, která byla ve své první verzi publikována jako kolektivní dílo Národního ústavu pro vzdělávání.)

  • Czech name

    Aktualizace Metodické informace pro diagnostiku rozumových schopností dětí, žáků a studentů

  • Czech description

Classification

  • Type

    H<sub>neleg</sub> - Results reflected in directives and regulations of a nonlegislative nature, binding within the competence of the given provider

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TL02000187" target="_blank" >TL02000187: Standardization of Woodcock-Johnson IV test for population of Romani children</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Regulation ID

    TL02000187-V5

  • Competence designation of competent authority

    Národní pedagogický institut České republiky

  • Territorial validity of the result

    A - Platnost pro Českou republiku (národní legislativní nebo nelegislativní předpis, národní norma)